۳۱۸ بهورز در مراحل جذب در خانه‌های بهداشت روستایی مازندران

مسئول امور بهورزان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه آیین گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان آمل، با اشاره به کمبود حدود ۷۰۰ نفری نیرو‌های بهورز درخانه‌های بهداشتی روستایی وشهری استان، از فراهم شدن زمینه جذب ۳۱۸ نیروی جدید بهورز درمازندران خبر داد.
مهرانه کاظمیان، گفت: این تعداد نیروی جدید اکنون درمراحل فراگیری آموزش‌های تخصصی رسته شغلی خودشان هستند و با توجه به اولویت‌های نیاز درمناطق استان مشغول به خدمت خواهند شد.
وی با اشاره به فعالیت حدود هزار و ۶۳۲ بهورز اکنون درخانه‌ها ومراکز بهداشتی روستایی وشهری استان مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: برای جذب بیش از ۳۵۰ نفر دیگر نیز به تدریج درسال‌های آینده اقدام خواهد شد.
مسئول اموربهورزان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: بهروزان درواقع نیرو‌های بومی در مناطق روستایی هستند که پس از شرکت در آزمون‌های مربوطه، در خانه بهداشت روستا‌ها فعالیت می‌کنند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاظمیان اضافه کرد: درحقیقت دوره آموزشی بهورزان در اکثر شهرستان‌های استان در آموزشگاه‌های بهورزی و توسط مربیانی که کارشناس یا کارشناس ارشد دوره دیده هستند، برگزار می‌شود.

1402/7/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود