۲۰۰ هزار مازندرانی زیر پوشش بیمه رایگان سلامت قرار گرفتند

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:
۲۰۰ هزار مازندرانی زیر پوشش بیمه رایگان سلامت قرار گرفتند
مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اجرای طرح پوشش بیمه رایگان سلامت گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان ماندران زیر پوشش این نوع بیمه قرار گرفتند و از خدمات آن بهره مند شدند.
به گزارش صبح آمل و به نقل از خبرگزاری شبستان، محمدرضا میرزایی با بیان اینکه اجرای طرح های کلیدی درمان زوجین نابارور،‌ بیمه همگانی رایگان، درمان بیماران صعب العلاج و دارو یار و دارو رسان افزایش رضایتمندی جامعه بیمه شدگان را به همراه خواهد داشت،‌ گفت: تکالیف محوری ادارات کل بیمه سلامت و مشارکت با سایر شرکا در نظام سلامت استان ها نقش ما را در نظام سلامت پررنگ کرده است.
 وی به فعالیت بیمه سلامت در ۲۲شهرستان استان مازندران اشاره و بیان کرد: یک میلیون و ۳۵۰هزار نفر جمعیت استان بیمه شده رایگان هستند.
 مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه استان مازندران ۳میلیون و ۵۰۰هزار نفر جمعیت دارد، افزود: حدود ۵۰درصد جمعیت استان بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
 میرزایی ادامه داد: تمامی افراد فاقد بیمه می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان از بیمه سلامت بهره مند شوند.
 وی با بیان اینکه پرداختی ها در بیمه سلامت به‌روز است، گفت: بیش از ۲هزار و ۶۰۰موسسه طرف قرار داد داریم و در سال جاری تا کنون  ۷۰۰میلیارد تومان به این موسسات پرداخت شده است.
  مدیرکل بیمه سلامت مازندران بابیان اینکه با جدیت پیگیر اجرای طرح پوشش فراگیر بیمه پایه هستیم، گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از مردم این استان زیر پوشش این نوع بیمه قرار گرفتند و از خدمات آن بهره مند شدند.
 میرزایی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر با مراجعه به ادارات و نمایندگی های بیمه سلامت در شهرستان های مازندران برای بیمه رایگان اقدام می کنند.
وی از عقد قرارداد با دو مرکز جدید درمان ناباروی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت :هم اکنون هفت مرکز در مازندران برای درمان ناباروری زوج‌های جوان با این بیمه قرارداد دارند.
 مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه در سه ماه گذشته ۶۹میلیارد تومان بابت دارو پرداخت کردیم که۳۵میلیارد تومان آن به ارز ترجیحی اختصاص دارد، ادامه داد: در مدت مشابه نزدیک به ۱۸۰۰بازدید از ۶۸۰داروخانه دولتی و خصوصی بعمل آمده است.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود