تکریم ارباب رجوع، سیاست قطعی و محوری دولت سیزدهم است

استاندار مازندران:
تکریم ارباب رجوع، سیاست قطعی و محوری دولت سیزدهم است
استاندار مازندران، تکریم و رسیدگی به امور مردم را از سیاست های قطعی دولت سیزدهم در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: خدمات بسیاری در طول یکسال اخیر از سوی نظام به مردم ارائه شد که باید از سوی مدیران بدرستی تبیین و اطلاع رسانی شود.
 به گزارش صبح آمل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، دکتر سید محمود حسینی پور با بیان اینکه سیاست قطعی دولت سیزدهم تکریم اقشار مردم است؛ اظهار داشت: پنجره واحد مدیریتی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب تر به ارباب رجوع در استان طراحی شد.
وی در نشست شورای اداری مازندران، افزود: در مدیریت مصرف انرژی به دلیل سردی هوا، کشور با مشکلاتی مواجه شد و برای مدیریت برق و گاز چالش هایی داشتیم که در استان هم این دغدغه ها وجود داشت.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: مازندران روزانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف می کند که از این حیث این استان بعد از تهران رتبه دوم کشور را دارد.
حسینی پور ادامه داد: به هیچ عنوان میزان مصرف گاز در استان منطقی نیست چرا که در بعضی موارد مشاهده می شود که در کلان مدیریت استان این موضوع در برخی مقاطع مشکلات غیر قابل جبرانی می تواند ایجاد کند و باید برای رفع این چالش اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: احیای بافت فرسوده برای مدیریت بحران باید مورد توجه باشد چرا که این بافت ها در زلزله و سیل بسیار آسیب پذیر هستند و معاونت هماهنگی امور عمرانی تمامی شهرداری های استان را برای بازسازی بافت های فرسوده در قالب نهضت ملی مسکن بسیج کند.
استاندار مازندران گفت: سیاست قطعی دولت سیزدهم تکریم مردم است و این موضوع در حد شعار نیست و وقتی رییس جمهور شخصا با مردم برای رفع مشکلاتشان هم کلام می شوند من و شما باید این پیام را ببینیم و این رویه را ماهم دنبال کنیم و باید تمام مسوولان مردم را تکریم کنند.
حسینی پور خاطرنشان کرد: پنجره واحد داشبورد مدیریتی مدیران استان طراحی شده است چراکه طولی ترین استان کشور هستیم و فاصله روستاهای ما با مراکز شهر زیاد است و نباید برای یک امضای اداری مردم در ادارات معطل باشند.
وی اضافه کرد: این داشبورد پنجره واحد از دهیار گرفته تا استاندار در خدمت تمامی مسوولان است و در فضای امن مجازی و اداری مدیران به مشکل مردم رسیدگی خواهند کرد.
استاندار مازندران گفت: مدیرانی که در حوزه بهره وری اقدامی انجام ندادند طبق گزارشات رسمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید منتظر تصمیمات جدید در این حوزه باشند.
حسینی پور ادامه داد: مدیرانی که در موضوع بهره وری سبقت گرفتند به طور حتم تشویق و به مردم معرفی خواهند شد و اگر تنبیه داریم تشویق هم باید محقق شود.
وی تصریح کرد: احیای ظرفیت های مختلف در استان باید با اجرای دقیق بهره وری دنبال کرد.
استاندار مازندران گفت: هیچ مسوولی حق ندارد در بیان دستاورد ها بزرگنمایی کند بلکه هر آنچه که انجام شد به مردم انعکاس داده شود.

1401/10/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود