طرح های نوروزی مناسب در مازندران تدوین شود

استاندار مازندران:
طرح های نوروزی مناسب در مازندران تدوین شود
استاندار مازندران خواستار تدوین طرح های نوین و مناسب برای سفرهای نوروزی و استقبال از مسافران در استان شد.

به گزارش صبح آمل و به نقل از مهر، سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان با اشاره به سفر میلیون‌ها مسافر به استان گفت: باید طرح‌های نوین متناسب با وضعیت هر سال برای پاسخگویی به نیازهای مسافران نوروزی تدوین شود.
وی با اشاره به همزمانی ایام نوروز با ماه رمضان خواستار برنامه ریزی جامع برای سفرهای نوروزی شد و همچنین بر لزوم بهره گیری از المان‌های مناسب برای نوروز تاکید کرد و گفت: المان‌های نوروزی باید متناسب با شرایط و زمان باشد.
استاندار مازندران با اظهار اینکه مازندران مقصد مسافرانی از مناطق مختلف کشور است، گفت: ستاد خدمات سفرهای نوروزی باید راهبردی باشد و در برنامه‌های نوروزی برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی با مدل‌های مناسب در دستور کار قرار گیرد.
صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی مازندران نیز با اظهار اینکه پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی پیش از آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان شروع شود، خواستار اتخاذ تمیدات لازم در این بخش شد.
وی با عنوان اینکه تعطیلی چند روز شنبه در بهمن ماه نیز سبب افزایش موج سفرها به استان می‌شود، خواستار برنامه ریزی برای مدیریت سفرها شد و هماهنگی بخش‌های مختلف را برای خدمات رسانی به مسافران ضروری دانست.

1401/10/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود