نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان موردقبول مجلس نیست


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان مورد قبول مجلس نیست.
رضا حاجی‌پور درباره نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: ما انتظار داشتیم در مسیر اجرا و تهیه شیوه‌نامه همکاران ما در آموزش و پرورش شرایطی برای ثبت مدارک و اسناد معلمانی۲۰ یا ۲۵ یا ۳۰ سال سابقه کار داشتند، فراهم شود که در این زمینه، اظهار بی‌اطلاعی شده است.
وی افزود: در ادامه مجددا اعلام کردند که بیایید مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنید در حالی‌که این سابقه کاری بود که معلمان ما در طول خدمت خود داشتند‌.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آموزش‌هایی که در طول این مسیر داشتند و مدارک تحصیلی که ارائه کردند از آنجایی که تربیت معلم بودند، خود به خود وصل به سیستم آموزش و پرورش بود و بعد هم به مرور زمان مدارک تحصیلی در درون دانشگاه‌ها پشت سر گذاشتند و این مدارک را ارائه کردند و در نهایت ارزیابی‌هایی که صورت گرفت کهه باید در همین مراحل بررسی می‌کردند.
حاجی‌پور با طرح این سوال چرا باید معلمی که دارای مدرک دکترا داشته باشد اما هیچ رتبه‌ای نداشته باشد، تصریح کرد: این موضوع مورد قبول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیست.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: باید فرصت مجدد داده شود و یا خود آموزش و پرورش پای کار بیاید تا معلمان ما به حق و حقوق خود برسند.

1402/2/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود