سارق سیم و کابل برق در آمل دستگیر شد

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ داداش تبار گفت: در پی افزایش سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی در سطح شهرستان که خاموشی‌های متعددی به همراه داشت، ماموران تخصصی این فرماندهی ملزم به رسیدگی به این پرونده شدند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی سارق یا سارقان اقدام کنند.
به گزارش صبح آمل نیوز، وی به تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی صحنه‌های سرقت توسط ماموران اشاره و افزود: با انجام اقدامات خاص پلیسی و استفاده از تجهیزات هوشمند، سرانجام هویت سارق برای ماموران برملا شد.
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری متهم حین بار زدن سیم و کابل برق به مقدار ۴۵۰ مترسیم مسی و آلمینیومی، پمپ آب، دروپنجره ساختمانی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با خودروی پیکان وانت خود بوده، طی یک عملیات غافلگیرانه توسط عوامل پاسگاه آغوزبن خبر داد و گفت: سارق در بازجویی فنی پلیس به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه متهم با دستور قضایی روانه زندان شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

1402/7/9

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود