فرمانده انتظامی شهرستان آمل:کشف ۵ هزار عدد قرص و دارو غیرمجاز در آمل


فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۵ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی داداش تبار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش انواع قرص و داروی غیر مجاز توسط متصدیان یک واحد صنفی در شهرستان آمل، موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهمان در مجموع ۵ هزار عدد قرص و داروی‌های غیر مجاز به ارزش ۳ میلیارد و سیصد میلیون ریال، کشف کردند.
سرهنگ داداش تبار در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند از شهروندان خواست: درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

1402/9/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود