مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:آب شرب آستان امامزاده عبدالله (ع) تحت پوشش آبفا نیست


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: آب شرب آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) آمل تحت پوش شرکت آبفا نیست.
بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهر امامزاده عبدالله با اشاره وجود سه هزار و ۹۰۰ مشترک در شهر و روستاهای امامزاده عبدالله آمل گفت: آب شرب این مشترکین از طریق ۷ حلقه چاه با آبدهی ۸۰ لیتر در ثانیه با ۶۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره تأمین می‌شود.
وی با بیان اینکه شش روستا تحت پوشش شهر امامزاده عبدالله قرار دارد، افزود: در مجموع آب شرب شهر و روستاهای تحت پوشش از طریق ۵۲ هزار متر شبکه توزیع و چهار هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال به دست مشترکین می‌رسد.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در سه روستای گنگرج کلاً، سنگچال و چلاو در بخش امامزاده عبدالله با مشارکت بسیج سازندگی تصریح کرد: بخشی از این طرح‌ها انجام و بخش دیگر آن نیز درحال اجراست.
برارزاده با بیان اینکه این روستاها تحت پوشش شرکت قرار ندارند، افزود: تعدادی از مناطق استان بنا بر دلایلی تاکنون تحت پوشش خدمات آبرسانی شرکت قرار نگرفتند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تأمین آب شرب آستانه امامزاده عبدالله (ع) آمل تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیست گفت: آب شرب آستانه امام زاده عبدالله آمل (ره) شامل زائرسراها، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های برداشت آب و سکوهای ظرفشویی وتعدادی از واحدهای تجاری‌های اطراف حرم، از طریق تأسیسات آبرسانی مستقل تأمین می‌شود.

مدیرعامل آبفای مازندران خاطر نشان کرد: این آستانه در اختیار اداره اوقاف و امور خیریه قرار دارد که نشست‌های متعدد و جلسات گوناگون برای تحویل گیری آن برگزار شد که به علت مشکل قانونی در انتقال اموال واملاک از سوی اداره اوقاف، این موضوع تا کنون محقق نشد.

1402/10/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود