نماینده مردم آمل در مجلس:اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان آمل صورت گرفته است


نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان آمل صورت گرفته است و به همین دلیل از وزارت بهداشت تقدیر و تشکر می کنم.
رضا حاجی پور در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان آمل گفت: با تلاش های انجام شده در طول این 3 سال اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آمل رقم خورده است در زمان کرونا بیمارستان های ما برخی از دستگاه های تنفسی را نداشته اند اما خوشبختانه الان مجهز شده اند.
وی افزود: در حال حاضر 3 بیمارستان دولتی شهرستان آمل دارای دستگاه سی تی اسکن هستند اما در گذشته فقط یک بیمارستان دارای این دستگاه بود. خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفت و با مساعدت وزارت بهداشت مجوز دانشکده پزشکی آمل اخذ و راه اندازی شد و الان هم 35 دانشجو دارد که در سال سوم تحصیلی هستند و این اقدامات در زمان سخت کرونایی انجام شده است.
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در بیمارستان های شهرستان آمل جراحی قلب انجام نمی شد اما الان این عمل انجام می شود و آنژیوگرافی هم در بیمارستان صورت می گیرد و باید گفته شود که اقدامات مطلوبی صورت پذیرفت. در روزی که نماینده شدم بخش ال دی آر بیمارستان امام علی رها شده بود اما در حال حضر این بخش مهیا شده و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حاجی پور عنوان کرد: بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی آمل هم راه اندازی شد و این نیز به همت خیرین انجام گرفت و در حال ارائه خدمات به بیماران است.

1402/9/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود