بیش از ۶۰ هزار زائر اربعین از خدمات درمانی رایگان بسیج جامعه پزشکی آمل بهره‌مند شدند

مدیر بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل از ارئه خدمات درمانی رایگان به بیش از ۶۰ هزار زائر در اربعین امسال خبر داد.
عباس اقوامی از اعزام ۶۰ بسیجی کادر درمانی با هزینه شخصی به اربعین حسینی خبر داد و گفت: این بسیجیان درمسیر نجف به کربلا و مرزخسروی تمامی خدمات داروئی، عمومی و تخصصی، بستری موقت، تزریقات و سرم تراپی، پانسمان، احیاء و انتقال به صورت شبانه روزی به زائران ارائه دادند.
وی افزود: تلاش بر این بود پوشش مناسبی در عراق ایجاد شود تا سهولت دسترسی برای دریافت خدمات وجود داشته باشند تا زائران به راحتی نیاز‌های بهداشتی و درمانی خود را برطرف کنند.
مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در ادامه از نقش قرارگاه حاج قاسم سلیمانی به عنوان پشتیبان گروه‌های پزشکی جهادی خاطرنشان کرد: از ماه‌ها قبل قرارگاه وارد عرصه شده و تلاش نموده نیاز‌های تجهیزاتی و دارویی گروه‌های جهادی را تامین کند گسترش خدمات رسانی بسیجیان جامعه پزشکی به زائران اربعین سبب شده تا روزانه به بیش از ۷ هزار زائر خدمات ارائه شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری بسیج، اقوامی از ارئه خدمات درمانی رایگان به بیش از ۶۰ هزار زائر حسینی هم خبر داد و گفت: با تدبیر فرمانده جهادی سپاه شهرستان جناب سرهنگ داغمه چی در فراخوان نذر دارو مردم عزیز آمل پای کار آمدند و با همت عالی در تامین ۹۰ درصد دارو مشارکت داشتند و مراکز درمانی و شبکه بهداشت نیز در این کار بزرگ همکاری نمودند که قدردان این همت کریمانه می باشیم.

1402/6/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود