فرمانده سپاه ناحیه آمل:صبح آمل در مسیر پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد

کسب عناوین برتر ملی صبح آمل؛ در بخش رسانه افتخاری بزرگ برای شهرستان آمل و استان مازندران است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش مهمی در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی دارند؛ خاطرنشان کرد: باید برای آسیب‌های اجتماعی وخطرات ناشی از آن برنامه‌ریزی شود لذا دستگاه‌های متولی فرهنگ خصوصا رسانه ها نقش مهمی در پیشگیری از بروز این آسیب دارند که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.
سرهنگ عابدین داغمه چی ضمن تقدیر و تشکر از نقش فعال رسانه صبح آمل در اطلاع رسانی اظهار داشت: کارهای بسیار فاخری در مجموعه صبح آمل انتشار یافته که قالب آثار برگرفته از نگاه ویژه نسبت به مسائل روز خصوصا آسیب های اجتماعی و مباحث فرهنگی می باشد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی به برتری رسانه صبح آمل در جشنواره های ملی اشاره کرد و افزود: کسب عناوین برتر ملی صبح آمل؛ در بخش رسانه افتخاری بزرگ برای شهرستان آمل و استان مازندران است که بین آثار فراوان حائز رتبه برتر می شود.
سرهنگ عابدین داغمه تاکید کرد: تلاش برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه در زمینه‌های اعتیاد، طلاق، سبک زندگی و … از مهمترین ماموریت‌های معاونت اجتماعی سپاه است.
وی خاطرنشان کرد: دو هفته نامه صبح آمل که از سرمایه اجتماعی و اعتبار بالایی نزد شهروندان و مخاطبین برخورد دار است، می تواند به عنوان یک الگوی رسانه ای همچون گذشته فعالیت های فرهنگی موثری را انجام دهد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت با اشاره به اینكه بیان دقیق مسائل، تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطب دارد، تصریح كرد: رسانه ها مسائل و موضوع های متفاوت جامعه را دقیق بیان كنند و بعد از صحت موضوع آن را منتشر كنند.
سرهنگ داغمه چی با بیان اینكه رسانه ها نباید محدود شوند، افزود: اگر اخبار و واقعیات به طور دقیق و شفاف بیان نشود، زمینه مشكلات دیگری فراهم می شود.
وی با اشاره به اینكه رسانه ها بلندگوی مردم محسوب می شوند، عنوان كرد: مسئولان به لحاظ حجم كاری فرصت حضور دائم در بین مردم برای شنیدن معضلات و مشكلات آنها را ندارند، اما رسانه ها می توانند صدای مردم به خصوص كسانی كه مظلوم واقع شده اند را به گوش مسئولان برسانند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: انتشار اخبار و بیان مشكلات و معضلات مردم در مناطق مختلف به ویژه در بخش های محروم و مناطق آسیب، سبب آگاهی و هوشیاری مسئولان شده تا با شناخت مشكل در رفع آن اهتمام ورزند.

1402/11/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود