دختران امروز مادران فردای اين جامعه هستند

همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر مراسم جشنی ویژه دختران منطقه کم برخوردار اسپیاری و دختران توانمند شهرستان آمل با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل، مدیرعامل انجمن معلولان توانای شهرستان، اورژانس اجتماعی در پارک مینیاتوری شهرداری آمل با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، شاد و اهدا هدیه برگزار و از فرزندان دختر تجلیل شد.
به گزارش صبح آمل نیوز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: تربیت صحیح اجتماعی و خانوادگی نونهالان دارای اهمیت زیادی می باشد، چرا که آینده این کشور از آن این عزیزان است.
کبری اسفندیاریان از مربیان مهدهای کودک خواست تا آموزش های لازم و به موقع فرزندان را جدی بگیرند و به آنها به موقع عمل نمایند.
وی با اشاره به سیره حضرت فاطمه معصومه (س) بر لزوم الگوگیری دختران و بانوان از سیره و منش این بانوی بزرگوار تاکید کرد و گفت: دختران برای مصون ماندن از آسیب‌ها باید از سیره و روش این حضرت بیاموزند و آن را در زندگی خود به کار گیرند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل اخلاق، احترام به بزرگترها، عبادت و بندگی در راه حق و… را از جمله سیره و منش این بانوان بزرگوار بیان کرد و گفت: اگر دختران به این سیره عمل کنند از آسیب‌ها در امان خواهند بود.
اسفندیاریان با بیان اینکه دختران امروز مادران فردای اين جامعه هستند؛ خاطرنشان کرد: ضروری است تا علاوه بر سلامت جسم و روح به ارتقا جايگاه آموزشی، علمی، معنوی، اجتماعی و فرهنگی آنان توجه بيشتری كرد و بسترهای لازم را برای مشاركت هر چه بيشتر آنان فراهم ساخت چرا که بی‌توجهی به آنان ممكن است آسيب های اجتماعی زيان‌آوری به همراه داشته باشد.
مدیرعامل انجمن معلولان توانای شهرستان آمل نیز در ادامه گفت: روز دختر با هدف گرامی‌داشت مقام دختران و سرلوحه قرار دادن حضرت معصومه (س) به عنوان اسوه اخلاق، پاکدامنی و نجابت برای دختران این مرز و بوم نامگذاری شده است.
ماهرخ نائیج در پایان تصریح کرد: دختران هدیه الهی از سوی پروردگار هستند و امیدواریم شما خوبان در همه زمینه ها الگو و اسوه دختران جامعه و رهروان خوبی برای آن حضرت باشید.

1402/2/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود