رسانه های به عنوان همیار بهزیستی نقش مهمی در آگاهسازی عمومی دارند


رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل به نقش مهم همکاری خبرنگاران در پیشبرد اهداف بهزیستی اشاره کرد و گفت: همکاری مداوم و دوستانه خبرنگاران با اداره بهزیستی در رونق و پیشبرد اهداف این سازمان نقش بسزایی دارد.
به گزارش صبح آمل نیوز، دکتر کبری اسفندیاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران با قلم توانای خود و ایجاد انرژی مثبت در توسعه و اطلاع رسانی دقیق، بموقع نقش مهمی دارند و به دور از انصاف است اگر نگوییم در این مسیر عملکرد خوب و ماندگاری دارند.
وی مطبوعات را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: در جهان امروز وسایل ارتباط جمعی، مطبوعات و رسانه ها در انتقال اطلاعات آموزه های جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی که نقش بسزایی در گسترش فرهنگ دارد تاثیرگذار هستند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل تاکید کرد: رسانه ها وظیفه اعتمادسازی و انعکاس واقعیت ها را بر عهده دارند و می توانند با نقد سازنده گره گشای بسیاری از معضلات جامعه باشند.
اسفندیاری صحت و درستی خبر را یکی از حساسیت های ویژه رسانه برشمرد و تصریح نمود: در این امر رسانه با تحقیق و دسترسی به اطلاعات درست باید یک رویداد واقعی را برای مخاطبان به تصویر بکشند.
وی نقش رسانه ها را در آگاهسازی عمومی مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: پیشگیری از تولد کودکان معلول، پیشگیری از سوانح و حوادث منجر به معلولیت و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد و پیگیری مناسب سازی خیابان و معابر سطح شهر از مهمترین مواردی است که رسانه ها می توانند رسالت اطلاع رسانی خود را انجام دهند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل در پایان با تقدیر از رسانه های همیار بهزیستی گفت: امروزه رسانه ها تار و پود نمادین زندگی اجتماعی را شکل می دهند و جامعه هدف بهزیستی یکی از مهمترین اعضای جامعه اجتماعی ما هستند.
گفتنی است در این مراسم با لوح تقدیر و هدیه نقدی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

1402/5/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود