بیش از ۴ میلیارد تومان صرف نیکوکاری در شهر امامزاده عبدالله (ع) آمل شد

مسئول کانون خدمت رضوی شهر امامزاده عبدالله (ع) با اعلام این خبر گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان صرف نیکوکاری و کمک به نیازمندان در شهر امامزاده عبدالله (ع) آمل شد.
ولی الله شیرامه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر، به عملیات بیت المقدس پرداخت و اظهار داشت: عملیات بیت المقدس معادلات نظامی جهان را بهم ریخت.
وی با بیان اینکه رمز پیروزی ملت ایران در عملیات بیت المقدس، وحدت بود، افزود: در خرمشهر‌های پیش رو باید با الگوگیری از فتح خرمشهر عزت و عظمت انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.
مسئول کانون خدمت رضوی شهر امامزاده عبدالله (ع) با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران و فعالیت چشمگیر ابزار‌های رسانه‌ای غیردینی در داخل ایران و همچنین گسترش فضای مجازی بیان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی به اعتقادات مردم ایران هجوم آورده و در این عرصه نیز ملت ایران پیروز میدان خواهند بود.
شیرامه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به عملکرد این کانون در بحث خدمت رسانی به خانواده‌های محروم و کم برخوردار، بیماران صعب العلاج، نیازمندان و اشتغالزایی گفت: در مجموع چهار میلیارد و ۵۸۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است.
وی شمار افراد تحت پوشش این مرکز را ۱۱۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ارائه تسهیلات اشتغالزایی به تعداد ۳۰ نفر و یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان بسته معیشتی از جمله اقدامات این مرکز محسوب می‌شود.
مسئول کانون خدمت رضوی در شهر امامزاده عبدالله (ع) در بخش دیگر سخنان خود پیرامون یوم الحسرت مطالبی را عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن از این روز یاد کرد و حسرت یکی از روز‌های قیامت و به معنای اندوه و پشیمانی است و شامل گناهکاران و نیکوکاران می‌شود؛ گناهکاران بخاطر اینکه چرا اصلاح نشدند و نیکوکاران پشیمان از اینکه چرا نیکوکاری بیشتر انجام ندادند حسرت می‌خورند.
به گزارش صبح آمل و به نقل از دفاع‌پرس، شیرامه همچنین گفت: به مناسبت دهه کرامت از ۲۳ نفر از اعضای مرکز نیکوکاری «احسان» و خادمیاران رضوی عضو کانون خدمت رضوی در بخش و شهر امامزاده عبدالله (ع) تجلیل به عمل آمد و تعداد ۲۰۰ نفر نیز ویزیت رایگان شدند.

1402/3/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود