اقامتگاه‌هاي بوم‌گردي در مازندران باید افزایش یابد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران
اقامتگاه‌هاي بوم‌گردي در مازندران باید افزایش یابد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مازندران گفت: توسعه اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی علاوه بر تقویت بنیه اقتصادی با اثرگذاری بالا می‌تواند بسیاری از آسیب‌ها را در روستاها کاهش دهد.
به گزارش صبح آمل و به نقل از شمال نیوز،  صادق برزگر با اشاره به  توسعه زیرساختی اقامتی به‌ویژه در نواحی روستایی را از سیاست‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان برشمرد و اظهار داشت: این زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق روستایی می‌تواند جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستاها را معرفی کند.
وی افزود: تلاش‌می‌کنیم تا در راستای کمک به این قشر که بخش عمده‌ای از جمعیت استان را شامل می‌شوند، و در توسعه اقتصادی، معرفی فرهنگ و ظرفیت روستاها نقش دارند کمک کنیم تا شاهد توسعه و رشد این مجموعه‌ها در سطح مازندران باشیم.
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران ادامه داد: توسعه اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی علاوه بر تقویت بنیه اقتصادی با اثرگذاری بالا می‌تواند بسیاری از آسیب‌ها را در روستاها کاهش دهد. 
برزگر با بیان اینکه تعداد اقامتگاه‌ها در مازندران باید افزایش یابد، عنوان کرد و گفت: در سطح استان حدود 350  اقامتگاه بوم‌گردی داریم که خیلی کم است و باعث فعالیت‌های غیرمجاز می‌شود و تلاش داریم تا تعداد اقامت‌گاه‌ها را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود