شتاب گرفتن طرح‌های نیمه کاره آموزشی با کمک دولت سیزدهم

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک دولت سیزدهم بسیاری از طرح‌های نیمه کاره آموزشی بعد از سال‌های طولانی در مسیر افتتاح قرار گرفت.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رضا حاجی پور درحاشیه آیین افتتاح هنرستان خیرساز زنده یاد صفایی آمل که با حضور وزیرآموزش و پرورش انجام شد، گفت: دو طرح مهم آموزشی در شهرستان آمل در سال جاری بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال نیمه کاره بودن، با حمایت دولت سیزدهم واختصاص اعتبار‌های مورد نیاز تکمیل وبهره برداری شد.
وی افزود: طولانی شدن برخی از طرح‌های عمرانی، از جمله در حوزه آموزشی به صلاح کشور و آموزش و پرورش نیست و انتظار هست که هم دولت و هم خیران در کنار هم برای تکمیل زودتر طرح‌های آموزشی اقدام کنند.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی هست، تصریح کرد: استانداردسازی فضای آموزش، تقویت منابع انسانی و بروزآوری تجهیزات باید در آموزش و پرورش مدنظر قرار گیرد.
به گفته حاجی پور، اگر می‌خواهیم در آینده جامعه خوبی و بهتری داشته باشیم باید مدارس تراز اول خوب داشته باشیم و دانش‌آموز با خاطره خوب از مدارس خارج شود.
وی، آموزش و پرورش پویا را محور توسعه و پیشرفت کشور دانست بیان‌کرد: اگر معلم و محتوای درس‌ها به تراز جمهوری اسلامی باشند مشکلات کشور به حداقل و دانش آموزان به پای نظام خواهند ایستاد.
حاجی پور افزود: اگر منصفانه قضاوت کنیم در کنار کار‌های زیادی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور انجام شده نقص‌ها و کمبود‌های زیادی نیز وجود دارد که باید برطرف شوند.

1402/7/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود