رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل:تجهیزات اشتغالزایی بهزیستی در مناطق کم برخوردار آمل توزیع شد


رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل، از توزیع تجهیزات اشتغالزایی در اجرای طرح “توانمند سازی اجتماع محور محله‌های کم برخوردار ” بهزیستی در استان‌ های مختلف کشور برای ساکنان جامعه هدف این نهاد در مناطق کم برخوردار آمل خبر داد.

کبری اسفندیاریان در حاشیه توزیع این تجهیزات گفت: این تجهیزات که شامل چندین دستگاه جوجه کشی، دستگاه تنور نان، سبزی خرد کن صنعتی، دستگاه پرس، خمیرگیر و میوه خشک کن به ساکنان جامعه هدف بهزیستی درمنطقه کم برخوردار ” اسپیاری” درشهر آمل برای توانمندسازی خانوار‌ها وایجاد اشتغال آنها توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه در هر منطقه کم برخوردار یک کارشناس و مددکار اجتماعی، پیگیر وضعیت اجتماعی خانواده‌ها هستند، تصریح کرد: افرادی که توانمندی‌های ایجاد اشتغال و علاقمند به یادگیری در دوره‌های آموزش فنی وحرفه‌ای وکسب وکار‌های خانگی داشته باشند، شناسایی و معرفی و در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی ویا توزیع تجهیزات مورد نیاز برای تولید واشتغال حمایت می‌شوند.
رئیس اداره بهزیستی آمل با اشاره به اینکه این نهاد همچنین با توجه به علاقمند خانوار‌های مناطق کم برخوردار، پیگیر بازار فروش محصولات وتولیدات آنها نیز هست، اضافه کرد: درهمین راستا با پیگیری‌هایی که با مسئولان شهری به خصوص شورای اسلامی این شهرشده، بازارفروش آنها درمکان جدید بزودی فراهم خواهد شد.
اسنفدیاریان در بخش دیگری با اشاره به اینکه بهزیستی به عنوان یکی از متولیان اجرای طرح توانمندسازی محلات از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده خواهد کرد، گفت: برای خدمات رسانی به جامعه هدف محلات کم برخودار اکیپ‌های کارشناسی اعزام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، وی اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده هر منطقه کم برخوردار با مشکلات خاص خود دست و پنجه نرم می‌کند.

1402/12/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود