استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای پیشبرد اهداف شهر آمل جزء واجبات است


امام جمعه شهر آمل گفت: خبرنگاران می توانند در جامعه جریان ساز باشند و به اعتلا و رشد شهر سرعت ببخشند.
به گزارش صبح آمل نیوز، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در مصلی نمازجمعه برگزار شد؛ اظهار داشت: توان خبرنگاران بسیار بالاست و استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای پیشبرد اهداف شهر جزء واجبات است.
وی تاکید کرد: خبرنگاران باید در جامعه جریان ساز باشند و در این مسیر حرکت کنند چرا که هم توان و هم علم و تکنیک آن را دارند و می توانند جریان های مثبت اجتماعی را ایجاد نمایند.
امام جمعه شهر آمل گفت: توان خبرنگاران فوق العاده است و می توانند از بعضی بحرانهای اجتماعی جلوگیری نمایند.
حجت الاسلام یعقوبیان تاکید کرد: معرفی جاذبه های معنوی تاریخی و طبیعی شهرستان از اهمیت بسیاری برخوردار است و از شما می خواهیم به سهم خودتان مشکلات را به اطلاع ما برسانید.
وی افزود: شهرستان آمل مهد علم، معرفت، هنر، تاریخ و عشق و دلدادگی است لذا باید از پتانسیل ها به درست ترین نحو ممکن استفاده کنیم.
امام جمعه شهر آمل گفت: در حوزه رسانه، پشتوانه های بسیار ارزنده ای داریم که نیاز می رود به رخ بکشیم و اگر بتوانیم این ها را برجسته کنیم بسیار ارزنده خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبیان ابراز امیدواری کرد: شاهد روزی باشیم که خبرنگاران در اوج عزت، تاثیرگذاری و ایفای نقش در هدایت نسل جوان و جامعه ببینیم.

1402/5/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود