فرمانده سپاه آمل:توزیع خوراک دام ارزان قیمت در مناطق کم برخوردار لاریجان آمل


فرمانده سپاه آمل با اعلام این خبر گفت: طی اقدام مشترک قرارگاه محرومیت زدایی، پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با سپاه آمل، خوراک دام بین روستا های کم برخوردار لاریجان به صورت ارزان و راحت توزیع شد
سرهنگ عابدین داغمه چی از توزیع خوراک دام، ویژه مناطق محروم و کم برخوردار لاریجان خبر داد و اظهار داشت: خوراک دام توسط قرارگاه محرومیت زدایی، پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا تحویل حوزه مقاومت بسیج لاریجان قرار گرفت و تاکنون در مرحله اول بیش از ۱۰۰ تن کنسانتره یارانه‌ای با فرمول کم‌شیر در میان دامداران این مناطق توزیع شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری بسیج مازندران، وی افزود: در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی و توجه به موضوع امنیت غذایی و خودکفایی گوشت قرمز، این اقدام صورت گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در ادامه بیان داشت: این طرح با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج منطقه لاریجان،انجام شد و توزیع عادلانه‌ این نهاده‌ی یارانه‌ای با هدف عدالت اجتماعی و کاهش هزینه تولید به راحت‌ترین روش برای دامداران، در دورترین روستا‌های لاریجان با رضایت دامداران اجرایی شد.
سرهنگ داغمه چی در پایان افزود: سپاه آمل همه‌ توان و تلاش خود را در راستای ارائه‌ی خدمات حداکثری برای کمک به مردم مناطق محروم به کار خواهد گرفت.

1402/12/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود