مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:بهترین سالن صخره‌نوردی شمال در آمل درحال ساخت است


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بهترین و کامل‌ترین سالن صخره نوردی شمال کشور در آمل در حال ساخت است و پیگیری‌ها برای تکمیل این سالن استاندارد ادامه دارد.
علی رجبی در همایش روز جهانی کوهستان و کوهنوردی در نور با تقدیر از زحمات همکاران هیأت و ورزشکاران این رشته جذاب ورزشی گفت: ورزش کوهنوردی به فرموده مقام معظم رهبری موجب آرامش، شکوفا شدن استعدادها و انسان ساز است.
وی افزود؛ آنهایی که در اعتقادات شأن عرفان وجود دارد، کوه و قله محلی برای آرامش و تفکر آنهاست و در حقیقت کوه مایه، آرامش، سختکوشی و عرفان است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این همایش تصریح کرد: ورزشکار کوهنورد شاید به اندازه دیگر رشته‌ها دیده نشود، اما در بحران‌ها نقش آنها برجسته است.
رجبی همچنین گفت: بهترین و کامل‌ترین سالن صخره نوردی شمال کشور در آمل در حال ساخت است و پیگیری‌ها برای تکمیل این سالن استاندارد ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی بیان داشت؛ کوهنوردان همواره پرچم جمهوری اسلامی را در رفیع‌ترین نقاط به اهتزار در می‌آورند و انشالله باشگاه‌های کوهنوردی با پیوست فرهنگی رویدادها را برگزار کنند تا اهداف و اعتقادات هم لحاظ شود.

1402/9/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود