کمک بیش از یک میلیارد تومانی حامیان اکرام «ایتام» و «محسنین» آمل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل از کمک بیش از یک میلیارد تومانی حامیان اکرام ایتام و محسنین آمل خبر داد.
قلی‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در ۳ ماهه اول سال جاری مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان برای این فرزندان معنوی خود اهدا شده است، اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نقد به حساب مستقیم فرزندان و مبلغ۴۰۰ میلیون تومان در سر فصل‌های درمانی، جهیزیه، فرهنگی، لوازم ضروری منزل از سوی حامیان اهدا شده است.
وی افزود: ۷ هزار و ۲۵۰ خانوار در آمل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از این خانواده‌ها ۹۲۱ نفر از فرزندان ایتام و محسنین هستند که ۳ هزار و ۹۲۱ نفر حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد:۱۰۰ میلیون تومان نقدی و ۳ راس گوسفند در عید سعید قربان، از طرف حامیان برای فرزندان معنوی خود اهدا شده است.
قلی‌پور تاکید کرد: خیرین عزیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام کنند.
به گزارس صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، وی بیان کرد: خیرین، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده گذاری، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان، دانشجویان و… به کمیته امداد تحویل داده، تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

1402/4/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود