سرپرست انتظامی شهرستان آمل:اراذل و اوباش مسلح در آمل دستگیر شدند


سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری دو نفر اراذل و اوباش و کشف آلات شرارت از متهمان خبر داد.
سرهنگ حسین کیان مهر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی متهمان را در یکی از خیابان‌های شهر مشاهده کردند که در این حین سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس قصد فرار از صحنه را داشتند.
سرپرست انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پلیس پیشگیری، کلانتری ۱۳ و یگان امداد با واکنش سریع و غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروی متهمان را متوقف و آنان را دستگیر که از خودرو متهمان تعداد دو قبضه اسلحه شکاری همراه با سلاح سرد کشف کردند.
سرهنگ کیان مهر در پایان افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

1402/11/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود