امروز شهردار محمودآباد استیضاح می شود

پس از طرح 17 سوال از سوی سه عضو شورای اسلای شهر محمودآباد و سرانجام بعد از سه جلسه متوالی استنکاف اختیاری شهردار محمودآباد از حضور در صحن شورا جهت پاسخگویی ، امروز دوشنبه 5 دی ساعت 17:30 جلسه استیضاح شهردار محمودآباد در محل شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح محمودآباد و به نقل از محمودآبادآنلاین، مرتضی زارعی عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد با اعلام این خبر گفت: پس از مطالعه پاسخ های شهردار محمودآباد توسط تعدادی از اعضای شورای شهر از پاسخ های ارائه شده قانع نشده و با پیگیری های اینجانب و حسین کریمی جلسه استیضاح فردا با حضور کلیه اعضاء برگزار می شود.
وی افزود: تا پیش از انتصاب علی رسولی به عنوان سرپرست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد نگاه ایشان به استیضاح شهردار مثبت بود ولی حالا چه نظری ایشان داشته باشد، معلوم نیست.
عضو شورای اسلامی شهر محموداباد، مهم ترین دلایل استیضاح شهردار محمودآباد را عدم تحقق وعده های اعلام شده، حل مشکل زباله، عدم شفافیت و پاسخگویی درست به شورای اسلامی شهر در برخی موضوعات و خرد کردن پروژه های پیمانکاری بزرگ و انحراف از بودجه عنوان کرد.
گفتنی است روز گذشته دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی مازندران از سلب عضویت مرتضی زارعی عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد خبر داد ولی نامبرده گفت: فردا در جلسه شورا با جددیت و قاطعانه حضور پیدا خواهم کرد.
شایان ذکر است: مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در اولین دیدار با خبرنگاران شهرستان یکی از چالش ها و مشکلات مهم شهرداری محمودآباد را انحراف از بودجه اعلام کرد ولی در حال حاضر یکی از دلایل استیضاح وی همان انحراف از بودجه می باشد

1401/10/5

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود