رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل:تلاش برای احیای آرمان‌های شهدا در جامعه ضروری است


رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل با بیان اینکه، شهدا منبع آرامش، سعادت و چراغ راه همه ما به شمار می‌روند، گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در احیای آرمان‌های آن‌ها تلاش کنیم
حجت الاسلام محمدهادی بهرامی با بیان اینکه برخی می‌خواستند این حقایق را انکار کنند و شهادت حضرت زهرا (س) را یک حادثه ساده جلوه دهند، اظهار داشت: ما در این ایام باید فضائل و مناقب حضرت صدیقه طاهره (س) را بیان کنیم تا همه بدانند که حضرت زهرا (س) یک زن عادی نبودند؛ سیره پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) برای ما روشن کرده که ایشان نه تنها آدم عادی نبود بلکه جزو ارکان عالم هستی و ارکان مهم اسلام هستند و پیامبر (ص) ایشان را همراه خود به عنوان یک رکن اسلام معرفی کرد.
وی با بیان اینکه فاطمیه از عاشورا هم مهم‌تر است، افزود: امام صادق (ع) فرمودند که مصیبت سقیفه که حق امیرالمؤمنین (ع) غصب شد و درب خانه اهل بیت (ع) را آتش زدند و حضرت محسن (ع) به شهادت رسید، بزرگتر، وحشتناک‌تر و تلخ‌تر از کربلا است.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل با بیان اینکه بارزترین مصداق جهاد تبیین وجود حضرت زهرا (س) است، بیان کرد: برای روشنگری جامعه آن روز و برای کسانی که سفارشات پیامبراکرم (ص) در خطبه غدیر شنیده بودند و نیاز به تبیین و تلنگر داشتند، آن خطبه طولانی ایشان در جمع مهاجرین و انصار به عنوان یک منشور ولایت در مسجد مدینه بود.
حجت الاسلام بهرامی با اشاره به تشییع پیکیر‌های پاک شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) عنوان داشت: شهدای عزیزمان راه و منش حضرت زهرا (س) را پیمودند و حتی در عملیات‌ها این شهدا از خدا یک چیز می‌خواستند که همانند مادرشان حضرت زهرا (س) گمنام باشند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از دفاع پرس، وی با بیان اینکه، شهدا منبع آرامش، سعادت و چراغ راه همه ما به شمار می‌روند، افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در احیای آرمان‌های آن‌ها تلاش کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه همه تلاش دشمنان این است که انحراف بین جوانانمان ایجاد کنند، ادامه داد: باید ابعاد ارزشی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

1402/9/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود