مدیر آموزش وپرورش شهرستان آمل:نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند


در مراسمی از ۵۳ دانش آموز نخبه علمی والمپیادی شهرستان آمل با رتبه کمتر از ۲ هزار که در کنکور سراسری دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی موفق به ورود دانشگاه‌های معتبر کشوری شدند، تجلیل شد.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان آمل با بیان اینکه این شهرستان دارای افتخارات و مفاخری ارزشمند است، گفت: این نخبگان و دانش‌آموزان از برترین‌های علمی این شهرستان محسوب می‌شوند.
حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده در مراسم تجلیل از 53 نخبه علمی و المپیاد دانش آموزی شهرستان آمل که با حضور احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ افزود: دانش آموزانی که تجلیل شدند در یک سال گذشته رتبه کمتر از دو هزار را در کنکور سراسری دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی کسب کردند و یا در المپیاد‌های علمی و نیز در المپیاد بین المللی فیزیک و شیمی وزیست شناسی رتبه کسب کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی ادامه داد: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه شهرستان در سال‌های اخیر با هدف ایجاد انگیزه میان سایر دانش آموزان برگزار می‌شود و امسال در شانزدهمین سال آن از تعداد ۵۳ نخبه علمی و کنکور دانشگاه‌ها تجلیل شد.

1402/12/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود