بیش از ۱۰ هزار متر از اراضی کشاورزی لاریجان در استان مازندران اعاده به وضع سابق

بیش از ۱۰ هزارمتر از اراضی کشاورزی در لاریجان آمل، با هدف جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در استان مازندران، اعاده به وضع سابق شد.
در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و در راستای حفظ بستر زمین و جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، بیش از ۱۰ هزار متر از اراضی کشاورزی روستای “کنار انجام” بخش گزنک در لاریجان شهرستان آمل به وضعیت کاربری سابق بازگشت.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری میزان، اکیپ اجرای احکام قضایی شامل واحد حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی گزنک با همراهی‌ عوامل نیروی انتظامی، ضمن حضور در روستای مذکور اقدام به تخریب مستحدثات غیرمجاز به تعداد دو فقره بنای نیمه کاره و دو فقره دیوارکشی خارج از طرح هادی مصوب روستای مورد اشاره کردند.

1402/6/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود