بسیاری از آمارها در ارتباط با ظرفیت های اقتصادی و زیرساختی مازندران به روز شده نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با عنوان اینکه بسیاری از آمارها در ارتباط با ظرفیت های اقتصادی و زیرساختی استان به روز شده نیست که باید مسئولان امر هرچه سریع نسبت به روزرسانی این اعداد و ارقام اقدام کنند، خاطرنشان کرد :بانک اطلاعاتی منابع و ظرفیت‌های مازندران در حوزه های مختلف اقتصادی و زیرساختی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرچه سریع تر تدوین شود.

وی ادامه داد : باید محور تصمیم گیری ها برای توسعه استان بر اساس داده های اطلاعاتی جامع و دقیق باشد که به طور حتم با تدوین بانک اطلاعاتی از ظرفیت های استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصمیمات و مصوبات برای تحقق برنامه ها روان تر خواهد شد.

حسینی پور افزود :بسیاری از این برنامه ها جزو وظایف ذاتی و روزمره دستگاه هاست که نباید این اقدامات در بخش اقتصاد مقاومتی معرفی شود.

سیدمحمود حسینی پور تصریح کرد: تدوین برنامه پنج ساله اقتصاد مقاومتی در استان‌ یک اولویت مهم است و باید در این برنامه مهم ترین برنامه های راهبردی و کلان استان گنجانده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: در سال های گذشته نتایج مصوبات اقتصاد مقاومتی برای مردم چندان ملموس نبود اما باید این رویه اشتباه برچیده و مردم حلاوت مصوبات این طرح ها را بچشند.

1401/9/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود