۲۴ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در آمل جان خود را از دست دادند


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج سال ۱۴۰۱ در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۱۰ درصد افزایش داشت.
دکتر علی عباسی اظهار داشت: از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۹۱ نفر مرد و ما بقی زن و هستند.
وی افزود: در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۶، آمل با ۲۴ و ساری با ۲۲ به ترتیب بیشترین و عباس آباد با یک مورد کمترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند.
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بر اساس این گزارش تیرماه با ۱۹، خرداد با ۱۵ و بهمن با ۱۳ مورد بیشترین فوتی و اردیبهشت با ۸ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ‌عضو شورای قضایی استان گفت: اعمال محدودیت‌های جدی‌تر در دسترسی افراد به این ماده مهلک و نیز برخورد با توزیع کنندگان آن و بالابردن آگاهی کسانی که به قصد تهدید خانواده‌ها، جان خود را به خطر می‌اندازند، مورد تاکید است.

1402/2/5

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود