حل مشکلات مردم در اتاق شیشه ای مدیران ممکن نیست

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:
حل مشکلات مردم در اتاق شیشه ای مدیران ممکن نیست
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه حل مشکلات مردم در اتاق شیشه ای مدیران ممکن نیست،گفت: انقلاب اسلامی ایران تغییرات عظیم و عمیقی در عرصه مدیریت جهانی ایجاد کرده است.
به گزارش صبح آمل و به نقل از مهر، روح الله سلگی اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا پدیدار نمی‌شد، نظم نوین خود ساخته امپریالیزم جهانی بر دنیا غلبه می‌یافت.
وی با تجلیل از ایستادگی و پایمردی امام راحل عظیم الشان افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی سهم عمده‌ای در شکل گیری ایدئولوژی ماندگار جهانی بر بستر انگاره‌های دینی و اسلامی دارد.
این مسئول سیاسی با تاکید بر الهام بخشی انقلاب اسلامی در جهان ادامه داد: اکنون خیزش بزرگی از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی علیه مستکبران و طواغیت زمان در جریان است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با یادآوری کارنامه سیاه آمریکا و اذنابش در مقابله با انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی تا کنون در عرصه حکمرانی، مدیریت بحران‌ها و پیشرفت‌های ماندگار علی رغم توطئه‌ها و دشمنی‌های پیدا و آشکار استکبار کارنامه افتخار آمیزی دارد.
سلگی، افزایش امید به زندگی در دوران حیات انقلاب اسلامی را نتیجه مدیریت مؤثر الگوهای ناب دینی و سبک زندگی در پرتو آموزه‌های وحیاتی اسلام دانست وافزود: انقلاب اسلامی فرهنگ دلدادگی به آرمان‌های سترگ ایمانی و الهی در مسیر پیشرفت و عدالت را نهادینه کرد.
وی با برشماری برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در مقایسه با شرایط بحرانی منطقه و جهان و نیز مشکلات و کمبودهای متأثر از آن خیره کننده و مایه مباهات است.
معاون استاندار مازندران کاهش فاصله مسئولان با مردم را یکی از ثمرات نظام اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم ارتباط با مردم را برنامه محوری خود می‌داند.
سلگی، افزود: چاره اندیشی برای حل مشکلات مردم در اتاق شیشه‌ای و بدون ارتباط با ولی نعمتان انقلاب میسر نیست.

1401/11/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود