سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان آمل:کشف10 هزار عدد قرص و دارو غيرمجاز در “آمل”


سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 10 هزارعدد قرص و داروی غيرمجاز به ارزش يش از4 ميليارد ريال در آمل خبر داد.
سرهنگ “حسين کيانمهر” درباره جزئيات اين خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگيري از عرضه کالاهاي غيرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامي کلانتري 12شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعاليت يک نفر در رابطه با نگهداري و فروش دارو و قرص هاي غير مجاز در اين شهرستان با خبر شدند.
وی، افزود: ماموران با بررسي هاي همه جانبه موفق به شناسايي انبار و محل نگهداري دارو و کالاهاي غيرمجاز توسط متهم شدند.
سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان آمل ، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي شهرستان آمل در بازديد از انبار و منزل متعلق به متهم در مجموع 10 هزار عدد از انواع قرص و دارو هاي غير مجاز کشف کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، سرهنگ کيانمهر ،ارزش داروهاي قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بيش از 4 ميليارد ريال عنوان کرد و بيان داشت: داروها و ساير کالاهاي خارجي که خارج از مقررات قانوني به داخل کشور قاچاق مي شوند، معمولا از سلامت کافي برخوردار نبوده و قطعا تهديدي جدي براي سلامت افراد جامعه را در پي خواهند داشت.
وي در خاتمه به افرادي که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصيه کرد: ضمن خودداري از مصرف و عرضه کالاهاي خارجي خصوصا کالاهاي سلامت محور در صورت شناسايي سودجويان و قاچاقچيان کالا، مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 و يا ساير مراجع انتظامي و قضائي اعلام دارند.

1402/10/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود