امیرحسین زارع:۲ مدال طلای مسابقات کشتی را به موزه آستان قدس اهدا می‌کنم


امیرحسین زارع دارنده نشان طلای مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی هانگژو گفت: چند روز آینده دو مدال طلای خود را به موزه آستان مقدس رضوی اهدا می کنم.
مردم ورزش دوست شهرستان آمل از امیرحسین زارع ملی پوش کشتی آزاد ایران درسنگین وزن پس از کسب دو نشان طلای مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی چین دربازگشت به زادگاهش به گرمی استقبال کردند.
امیرحسین زارع شامگاه سه شنبه درحاشیه مراسم استقبال گفت: از حضور پرشور مردم برای استقبال باشکوهی که برگزار کردند، تشکر می‌کنم، این استقبال به یادماندنی وخاطره انگیز بود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، دارنده نشان طلای مسابقات کشتی آزاد جهان وبازی‌های آسیایی چین از اهدای دو مدال ارزشمند مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو چین به موزه آستان قدس رضوی خبر داد وگفت: پیش ازاعزام به مسابقات جهانی نذر کرده بودم که درصورت کسب مدال آن‌ها را همانند سال گذشته به این مکان نورانی وقدسی اهدا کنم وتا چند روز آینده به همراه خانواده ام این کار را انجام خواهم داد.

1402/7/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود