باید تکریم از بازنشستگان به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه رواج پیدا کند

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: باید تکریم از بازنشستگان که سرمایه‌های انسانی جامعه هستند به عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم رواج پیدا کند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ عابدین داغمه‌چی به منظور پاسداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، در کانون وابستگان سپاه و بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه آمل حضور یافت.
وی در این دیدار اظهار داشت: تکریم از بازنشستگان بعنوان سرمایه‌های اجتماعی وظیفه همگانی به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی است.
فرمانده سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: بزرگداشت روز خانواده در حقیقت بهانه‌ای برای پاسداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه است.
سرهنگ داغمه‌چی با بیان اینکه نقش ارزشمند پاسداران بازنشسته در جنگ تحمیلی انکار ناپذیر است، تاکید کرد: باید تکریم از بازنشستگان که سرمایه‌های انسانی جامعه هستند به عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم رواج پیدا کند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، وی افزود: سپاه ناحیه شهرستان آمل در حال حاضر ۵۰۰ نفر بازنشسته دارد که باید مقام و منزلت آنان

1402/4/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود