بخشدار دشت سر آمل معارفه شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز آیین تکریم و معارفه بخشدار دشت سر که با حضور امام جمعه دابودشت و دشت سر، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آمل، کارکنان بخشداری، فرمانده پاسگاه انتظامی، اعضای شورای بخش و تعدادی از دهیاران این بخش در محل بخشداری دشت سر برگزار شد ؛ در بیان داشت: با استفاده از ظرفیت هایی که در سطح بخش وجود دارد می‌توان گامهای مثبتی در جهت پیشبرد اهداف نظام و دولت مردمی ایران قوی برداشت.
ذات اله زارعی از تاثیرگذاری ظرفیت در در پیشرفت کارها نام برد و گفت: باتوجه به ظرفیت های خوب بخشدار جدید در طی حضورشان در فرمانداری در پست مسؤل برنامه ریزی فرمانداری که منشأ اثر برای شهرستان بودند امیدواریم در این پست جدید نیز نهایت تلاش خودشان را بکار بگیرند تا مردم بخش دشت سر از ظرفیت‌های درون و برون بخشی بهره لازم را ببرند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی در ادامه از حضور دهیاران، شوراهای اسلامی و اعضای شورای بخش خواست تا با ایجاد و تقویت فضای همدلی بتوانند توسعه پایداری را در بخش دشت سر رقم بزنند.
در ادامه بهرام حیدری سرپرست بخشداری دشت سر از حسن اعتماد استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل تقدیر و اظهار امیدواری کرد که بتوان با حمایت همه جانبه فرماندار و ارائه رهنمودهای امام جمعه و همکاری و وفاق بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بتوانیم آنچه که وظیفه مان است به نحو احسن انجام دهیم تا شرمنده خون شهدا و مردم عزیز بخش دشت سر نباشیم .
در پایان مراسم، حکم بخشدار دشت سر آمل از سوی فرماندار آمل به ایشان اهدا و از زحمات ۱۷ ماهه اسماعیل اسماعیلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر گردید .

1402/9/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود