۲۴۹ نفر از مددجویان آملی از خدمات مشاوره ای فردی، گروهی بهره مند شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل خبر داد؛
۲۴۹ نفر از مددجویان آملی از خدمات مشاوره ای فردی، گروهی بهره مند شدند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ جلسات مشاوره فردی و گروهی برای ۲۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان برگزار شد.
حبیب اله قلی پور، با بیان اینکه خدمات مشاوره‌ای در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است، اظهار داشت: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که با اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی درگیر هستند.
به گزارش صبح امل نیوز، وی با بیان اینکه مشاوره با استفاده از فنون گوناگون، فرد را از اسیر شدن در دام بسیاری از مشکلات نجات می‌دهد، تصریح کرد: ارائه مشاوره باعث می‌شود فرد توانایی‌ها و شخصیت خود را بشناسد و در نهایت تصمیم درست و منطقی را برای تامین نیازهای فردی و اجتماعی خود بگیرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره فردی را افزایش آگاهی مددجویان جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افزایش آستانه تحمل، رشد نگرش‌های فردی، افزایش آگاهی از مهارت‌های زندگی، تغییر سبک زندگی و… عنوان کرد.
قلی پور، بیان داشت: مددجویان از مشاوره فردی و گروهی با موضوعاتی از جمله: مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره تحصیلی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های فرزند پروی، ترغیب به ازدواج مجدد و… بهره‌مند شدند.

1402/4/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود