میزبانی آمل از همایش بین‌المللی طالب آملی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل گفت: همایش بین‌المللی طالب آملی شاعر پرآوازه ایرانی با حضور بزرگان و اندیشمندان کشورهای مختلف سال ۱۴۰۳ در این شهرستان برگزار می‌شود.
ابراهیم محمدپور با اشاره به دعوت از بزرگان، اندیشمندان و چهره‌های برجسته علمی بسیاری از کشورها برای شرکت در این همایش، خاطرنشان کرد: این همایش بین‌المللی پس از مذاکرات متعدد با رایزن فرهنگی کشورهای خارجی و همچنین نشست‌های تصمیماتی با مسؤولان وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی آمل دنبال می‌شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز همایش بین‌المللی شاعر طالب آملی در این شهرستان برگزار شد، گفت: در آینده نزدیک پوستر همایش بین‌المللی طالب آملی و چگونگی برگزاری این همایش اعلام می شود.

1402/6/2

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود