نانوایی ها اجازه افزایش قیمت نان را ندارند

رییس اتحادیه نانوایان آمل:
نانوایی ها اجازه افزایش قیمت نان را ندارند
رییس اتحادیه نانوایان آمل گفت: فعلا هیچ گونه تصمیمی برای افزایش قیمت نان اتخاذ نشده و نانوایی‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند و باید با قیمت مصوب نان را عرضه کنند.
به گزارش صبح آمل، ابراهیم مرزآرا با بیان اینکه البته باید شاهد اصلاح قیمت نان باشیم، ادامه داد: با توجه به اینکه هر روز شاهد افزایش قیمت مواد اولیه هستیم، فعالیت در این شرایط برای واحدهای نانوایی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست، اما این دولت است که باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: اگر قیمت نان افزایش یابد، به صورت منطقی اتفاق می‌افتد و به گونه‌ای نخواهد بود که مردم تحت فشار قرار بگیرند.
رئیس اتحادیه نانوایان آمل در خصوص درخصوص در خواست افزایش سهمیه آرد در ماه رمضان اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان می باشیم و در حال حاضر دغدغه ما در شهرستان شلوغی واحدهای نانوایی و به دنبال آن کمبود سهمیه آرد نانوایان است که درخواست افزایش سهمیه آرد برای برخی نانوایان شهرستان آمل را داشته ایم.
رزم آرا در پایان تاکید کرد: تعداد 490 واحد نانوایی مشمول آرد یارانه‌ای نوع یک و ۲ در شهرستان آمل فعال بوده که ماهانه بیش از 51 هزار کیسه آرد از نوع یک و 32 هزار کیسه آرد از نوع دو بین واحدهای نانوایی مجاز توزیع می شود

1401/12/9

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود