رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل:کاروان سلامت و دوره آموزشی در منطقه کم برخوردار آمل برگزار شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از برگزاری کاروان سلامت دوره آموزشی کمک‌های اولیه و جشن عید مبعث در منطقه کم برخوردار اسپیاری شهرستان آمل خبر داد.
جمشید نیک زاد گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، کاروان سلامت این جمعیت با مشارکت شبکه سلامت، با حضور پزشکان متخصص عفونی و عمومی، پرستاران، بهورزان و کارشناسان دارویی تیم درمان اضطرار در منطقه کم برخوردار اسپیاری شهرستان آمل برگزار شد.
وی در همین زمینه ادامه داد: در این کاروان سلامت ۲ پزشک متخصص و عمومی، ۲ پرستار و بهورز و ۲ کارشناس دارویی حضور داشتند و پس از ویزیت رایگان، توزیع دارو نیز صورت گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به بهره وران این برنامه افزود: در اجرای این برنامه که با حضور کارشناس و اعضای داوطلبان برگزار شد تعداد ۸۵ نفر از اهالی منطقه ویزیت شده و دارو دریافت کردند که ارزش این خدمات بیش از ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخط شمال، نیکزاد به برگزاری برنامه های فرهنگی آموزشی و جشن عید مبعث در حاشیه برگزاری این کاروان سلامت اختصاص داد و گفت: به منظور آگاهی بخشی عمومی و همچنین اطلاع رسانی های امدادی به عموم جامعه آموزش امداد و کمک های اولیه در برگزاری این کاروان سلامت انجام شد و حاضرین از این آموزش ها بهره مند و با اصول امداد و کمک های اولیه آشنا شدند.

1402/11/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود