مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:زیرساخت ها برای ورزش بانوان کم است/ ایجاد سالن کشتی در هر شهرستان

علی رجبی وندچالی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار صبح آمل در خصوص واگذاری سالن شهدا آمل گفت: سالن شهدا بخشی از ان خصوصی است، قسمت غربی به صاحب شخصی که شکایت کرده داده شده است، که باید کاربرد ورزشی استفاده شود و بخش دیگر برای ورزش شطرنج، رزمی و… در نظر گرفته شده که مرمت می شود و قسمت بیرونی ان تجاری خواهد شد.
وی تصریح کرد: زمین فوتبال امامزاده عبدالله ع رختکن قرار است داده شود و با توجه به نیاز منطقه بلیران در صورت دادن زمین امکانات ورزشی با داده خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در خصوص سالن ورزشی برای کشتی خاطرنشان کرد: با توجه به سالنی نیمه کاره در این آمل قرار است با کمک خیران قسمتی به وزنه برداری، قسمتی به کشتی اختصاص داده شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران در کشتی ظرفیت بالایی دارد، برای هر شهرستان یک خانه کشتی در نظر گرفته خواهد شد، در چند شهرستان عملی شده است و در بقیه شهرستان ها نیز در حال برنامه ریزی هستیم.
رجبی با بیان اینکه ورود بانوان در استادیوم برای بازی های نساجی فراهم شده است، خاطرنشان کرد:
حداقل سیصد نفر حداکثر 500 نفر برای بازی نساجی بانوان می توانند در استادیوم حضور داشته باشند.
وی به زیرساخت های ورزش بانوان در مازندران اشاره کرد و افزود: به ازای ورزشکار سازمان یافته در مازندران 170 هزار نفر هستند که 30 درصد آم بانوان هستند، باید بانوان در ورزش حضور داشته باشند، که براساس آن زیرساخت ها فراهم شود.

1402/10/9

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود