مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه شهرستان آمل:۸۰۰ بسته عیدانه آبشار عاطفه‌های آمل بین نیازمندان آملی توزیع شد


مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه شهرستان آمل، از توزیع حدود ۸۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز به مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد.
معصومه ساغری، گفت: این بسته‌ها حدود ۱۵ قلم خوراکی‌های اساسی خانواده‌ها ویژه ماه مبارک رمضان و عیدنوروز به ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان بوده که میان خانواده‌ها توزیع شد.
وی افزود: برای تهیه وتوزیع این تعداد بسته‌ها که بیش از ۸ میلیارد ریال با همکاری نیکوکاران و خیرانی که حامی مددجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل هستند، صرف تهیه وخرید خوراکی‌های مصرفی خانواده‌های نیازمند شده بود.
مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه شهرستان آمل، ادامه داد: این بنیاد درطول هر فصل نیز به همت خیران و کمک‌های مردمی شهرستان آمل، صد‌ها بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و افرادی که زیرپوشش خدمات حمایتی مرکز هستند، توزیع می‌کند.
ساغری، به زیرپوشش قرار داشتن بیش از ۱۳۰۰ خانوار دربنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه آمل اشاره کرد وگفت: اعضای زیرپوشش این بنیاد، در طول سال ازخدمات حمایتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه، سفرمشهد بهره مند می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مازندران، وی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به همت سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های آمل میان نیازمندان توزیع شد افزود: این سازمان به واسطه کمک‌هایی که از خیرین دریافت می‌کند، با شناسایی افراد نیازمند واقعی وتحت پوشش خود، تلاش می‌کند تا بخشی از نیاز‌های مورد نیاز وحداقلی آنها را تامین و گره گشایی از مشکلات مددجویان خود داشته باشد.

1402/12/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود