کاروان تماشاخانه سیار کودک و نوجوان با “کلاغ بلا” به آمل رسید

کاروان تماشاخانه سیار ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان با “کلاغ بلا” به ایستگاه شهرستان آمل رسید.
این برنامه در قالب “تماشاخانه سیار” کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران ویژه برنامه‌های متنوعی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها با حضور صدها نفری کودکان و نوجوانان آملی درمیدان ۱۷ شهریور این شهر، اجرا و یک روز با نشاط و به یادماندنی را برای آنها ثبت کرد.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آمل، گفت: این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته کودک و نوجوان و با هدف فراهم کردن فضای شاد و نشاط آفرین در میان کودکان و نوجوانان این شهر و پیوند برنامه های نمایشی و خانواده ها تماشاخانه سیار به آمل آمد.
فرقدان افزود: در این دورهمی و برنامه، نمایش ” کلاغ بلا توپ طلا” که روایت کلاغی که علاقه زیادی به وسایل زرق و ورقی داشت و بدون اجازه اقدام به برداشتن آنها می کرد، توسط گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران اجرا شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه برای حضور تماشاخانه سیار درآمل اداره‌ها و نهادهای زیادی از جمله شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل، اداره برق، نیروی انتظامی و فرهنگ وارشاد اسلامی همکاری داشتند، تصریح کرد: کاروان تماشاخانه سیار در قالب تریلی نمایشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خود را برای کودکان و نوجوانان شهرستان‌های مازندران در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داد.

1402/4/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود