اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نوجوانان ایران در آمل آغاز شد

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نوجوانان ایران به‌منظور حضور در مسابقات جهانی، به میزبانی هیات بوکس استان مازندران و در شهرستان آمل آغاز شد.
بر این اساس، نوجوانان بوکس ایران از چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در پیکار‌های جهانی، به میزبانی هیات بوکس استان مازندران و در شهرستان آمل آغاز کردند و این اردو تا ۲۷ آبان ادامه خواهد داشت.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نوجوانان بوکس ایران که اخیرا با کسب یک مدال طلا یک نقره و سه برنز؛ عملکرد درخشانی را در مسابقات آسیایی قزاقستان ثبت کردند، پیکار‌های قهرمانی جهان را در پیش دارند.
مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان جهان طی روز‌های ۳ تا ۱۳ آذرماه به میزبانی ارمنستان برگزار می‌شود و تیم کشورمان در این رویداد حضور خواهد یافت.
اسامی اردونشینان بدین شرح است:
وزن ۶۰ کیلوگرم: اشکان هاشمی، وزن ۶۳ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور، وزن ۶۶ کیلوگرم: محمدصالح مصباحی، وزن ۷۰ کیلوگرم: ماهان ساجدی مازنی، وزن ۷۵ کیلوگرم: عبدالرحمان دارا، وزن ۸۰+ کیلوگرم: عباس گرشاسبی
کادر فنی،
سرپرست تیم ملی: سید امیر مدرسی مازنی، سرمربی: اکبر احدی، مربی: مجتبی فرجی مازندرانی و آرش روشنایی

1402/8/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود