کشف ۱۷ تن چوب راش قاچاق در آمل


فرمانده انتظامی آمل از کشف ۱۷تن چوب راش قاچاق به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: مأموران آگاهی به همراه عوامل پاسگاه پلور این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به خودروی خاور در حال حمل چوب مشکوک شدند.
وی تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۷تن چوب راش قاچاق به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در این ارتباط راننده خاور دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به این که قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

1402/3/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود