Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

خسرو ابراهیم زاده در گفتگو با صبح آمل: آرزویم این است روزی شهر من آمل نگین شهرهای مازندران شود

خسرو ابراهیم زاده، کارشناس حسابداری و کارشناس ارشد بازرگانی با گرایش تحول افتخار این را دارم که در دوره چهارم شورا منتخب مردم بودیم و در این دوره با رای اعتمادی که شهروندان عزیز به خادمین خودشان دادند برای پارلمان شهری انتخاب کردند. در داخل شورا بحث انتخاب هیئت رئیسه بود که دوستان عزیز لطف داشتند و با اکثریت آراء در سال 92 به عنوان ریاست شورا و در سال دوم هم افتخار این را داشتم که در همین جایگاه در خدمت شهروندان باشیم. در حال حاضر هم به عنوان نایب رییس شورای شهر مشغول انجام وظیفه می باشم.
سوابق کاری من بالطبع در شرایط فعلی دورانی بود که در جایگاه حسابداری کار می کردیم و فعالیت هایی که در گذشته داشتیم و در حال حاضر هم موضوعی که برایم مهم است اینکه با تمام این جایگاه ها همچنان خودم را از خانواده بزرگ ورزش می دانم و به عنوان یکی از کوچکترین ورزشکاران در سطح شهرستان، استان و کشور از سال 72 ورزش هندبال را شروع کردم و تا سال 82 و از 82 تا 85 دبیر هیئت هندبال شهرستان آمل بودم و از 85 تا 87 دبیر هیئت هندبال استان مازندران و از 87 تا اواخر سال 94 به عنوان رییس هیئت هندبال استان مازندران بودم و در این بین در دو دوره زمانی در ریاست آقای رحیمی «رئیس فدراسیون هیئت هندبال و اقای کوزه گری هیئت رئیسه هیئت هندبال» افتخار داشتم در خدمت جامعه ورزشی هندبال باشم.
در این دوره از شورا جدا از وظایف ذاتی که بر عهده شورانشینان هست بحث انتخاب شهردار، حوزه های نظارتی، شهرداری و سازمانها و همراهی و همکاری با ادارات مربوطه و نشست با مجموعه مدیران شهری و استانی بایست داشته باشیم و نگاه من این است که توانستیم قدم هایی را برداریم خصوصا در دو سال اول فعالیت مان که به اذعان خیلی از همشهریان عزیز چه در وحدت شورایی و چه در فعالیت هایی که در نگاه خدمات رسانی به شهروندان بود و لذت و حلاوت را مردم عزیز احساس کردند ما توانستیم قدم هایی را برداریم.

چقدر به توزیع عادلانه خدمات در شهر اعتقاد دارید؟
نگاه ویژه به شهر داشتیم و خارج از نگاه محله ای متاسفانه در شورای ما بعضی از دوستان با تمام احترامی که برایشان قائل هستم هنوز نمی دانند که منتخب شهر هستند و بایستی از آن محله، کوچه یا خیابانی که متعلق به آن هستند دل بکنند و در تصمیمات کلان شهری بیندیشند چرا که اعتقادم بر این است ما شورای شهرستان هستیم و همه همشهریان از روستاها، بخش ها و شهرهای همجوار برای دریافت خدمات و رفاه بیشتر وارد شهر می شوند و می خواهند از فضای شهری در حوزه ترافیک، عمران، زیباسازی، توسعه فضای سبز و فضای ورزشی استفاده کنند پس این نگاه ویژه و کلان را باید در پارلمان شهری داشته و در تمام تصمیم گیری ها نقش داشته باشیم.
منطقه عمارت از گذشته تا حال
سال 1392 و طی بازدید از منطقه عمارت به همراه خبرنگاران موج مثبت با واقع گرایی ایجاد شد که قلم صادقانه خبرنگاران صدای درد را به گوش مسو.لین استان و کشور رساند و مکاتبات و نشست ها و جلسات زیادی انجام شد. بالطبع بعد از این حرکت بسیار خوب که جامعه رسانه و خبرنگاری کردند ما نشستی را با اعضای شورا و شهردار، شهرداران منطقه و اعضای شورای تامین شهرستان از جمله فرمانداران اسبق تا به حال که نهایت همکاری را داشتند، در یک مرحله جلوی زباله شهرستانهای دیگر به آمل ه شد که پیامد آن را در سطح استان مازندران به وضوح دیدیم. نتیجه اینکه وقتی از حوزه شهرستانی خارح شد با استاندار و نماینده محترم مجلس ورود پیدا کردیم و نشست های ویژه ای را مسئولین ذیربط از جمله معاون عمرانی وزارت کشور داشتیم و در این مسیر پیگیری کردیم و با اراده ای که در مسئولین و اعضای شورا دیدیم اعتقاد داشتیم که می توانیم این کار را انجام دهیم. مکاتبه ای را با اقای لاریجانی ریاست محترم مجلس داشتیم که دستوراتی را به خانم ابتکار دادند و همچنین مکاتبه ای را با مرحوم آیت ا.. رفسنجانی داشتیم که به دکتر میرزاده ریاست وقت دانشگاه آزاد ابلاغ کردند که بنده به اتفاق شهردار و مدیر عامل سازمان پسماند و استاندار حضور پیدا کردیم که قرار شد سیستم پلاسما با مشارکت دانشگاه آزاد انجام شود که نشد و امروز بعد از یکسال و نیم تلاش و تفاهم نامه ای که با شرکت جی جی سی انجام شد خدا را شکر شرکت طرف قرارداد ژاپنی قبول کرد در ایران اولین کارخانه زباله سوز با تولید انرژی را در آمل راه اندازی کند و در این مسیر با همت و تلاش همه عزیزان بتوانیم این هدیه را به شهرمان بدهیم .منطقه عمارت منطقه ای است که در بیش از سی سال چوب عدم مدیریتی شامل حالش شد و امروز هم ادامه دارد و من ابراهیم زاده و همه مسئولین باید پاسخگو باشیم چرا که زباله ها آنجا تخلیه و شیرابه ها وارد رودخانه می شود و فاجعه زیست محیطی و انسانی و خیلی از موارد دیگر در شرف وقوع می باشد.
در خصوص رودخانه هراز و سازمان سرمایه گذاری توضیح دهید
یکی دیگر از سیاست ها بحث رودخانه هراز است که پیگیری های دو ساله داشتیم و طی بازدیدهای متعدد مسئولان کشوری و استانی نهایتا نظر استانداری و آب منطقه ای بر این شد که 8 کیلومتر مسیر رودخانه هراز از کمربندی هراز تا کمربندی محمودآباد که مسیر قلب آمل از آن می گذرد را در اختیار شهرداری جهت فعالیت های تفریحی و گردشگری قرار دهند که به همین منظور در آئین افتتاحیه 7 اسفند در آمل جناب استاندار رسما به فرماندار و مسئولین وقت اعلام کردند که 3 کیلومتر مرحله نهایی اش انجام شد و سه کیلومتر نهایی از بیمارستان امام رضا و پل معلق تا انتها که به شهرک ایثار می رسد را واگذار کردند و در حال حاضر به جهت انتخابات و جلوگیری از تبلیغات ما سکوت کردیم و انشاء ا… بعد از انتخابات با هماهنگی فرماندار و دادستان موضوع حریم مطرح می شود که اگر معاندینی بودند رضایت شان گرفته شود تا عملیات اجرایی اش ادامه پیدا کند.
این منطقه نگاه ویژه می طلبد و حق مردم است که در این حوزه گردشگری قدمی برداشته شود و با احداث سد لاستیکی پیست سلامت و دوچرخه سواری و خیلی از امکانات رفاهی چون رستوران فست فود و توسعه فضای ورزشی و فضای سبز رفاهی برای شهروندان احداث گردد چرا که این مردم ولی نعمتان ما هستند و وظیفه ماست که در این مسیر قدم برداریم و اگر ساز و کاری فراهم شود شهرداری ورود پیدا کند اگر نه که با تاسیس سازمان سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بیایند و از آملی های سراسر ایران و یا خارج از کشور حضور دارند می خواهیم تا وارد شهر شوند و سرمایه گذاری کنند که دو نفر از سرمایه گذاران در حال حاضر اعلام آمادگی کردند و امیدواریم که این اتفاق مهم بیفتد.
در خصوص قطب گردشگری بودن آمل چه کردید؟
هویت هر انسانی جدا از جایگاه حقیقی اش بر می گردد به شهر، محل اقامت و سکونت این فرد و افتخار ما آملی هاست که دماوند همیشه سرافراز و شهر کهن ـآمل را داریم که پایتخت مشاهیر جهان است و اینهمه فلاسفه، مشاهیر و شخصیت های علمی، سیاسی و فرهنگی از بدو تاسیس در تاریخ 7000 ساله این شهر نهفته است و می طلبد که نگاه ویژه در این مسیر داشته باشیم. بالطبع نگاه ویژه در منطقه پایین بازار و کوچه پس کوچه های خاطره انگیز شهر نهفته است که در این هویت وظیفه ما بود ورود پیدا کنیم. ما برای اولین بار در سرفصل بودجه های سال بحث تملک اماکن تاریخی را داشتیم که موفق شدیم طی آن سه باب از خانه های آن را برای اولین بار تملک کنیم که طی آن تفاهم نامه ای را با مدیر کل میراث فرهنگی استان منعقد کردیم و سه باب از خانه ها را به شهرداری واگذار نمودیم و از همه مهمتر در منطقه امین طبرسی چهار هزار و پانصد متر زمینی که داشتیم بحث کاوش را شروع کردیم. اعتقاد داریم که می توانیم بخشی از هویت نهفته این شهر را با کاووش بیرون بکشیم و شرایط حضور گردشگران را در این حوزه فراهم نماییم و این رویکرد می تواند در کناره با فاصله حداقل هزار متری با رودخانه هراز گردشگری و توریست را هم در آینده به شهر بیاورد و شهر ما امروز از حالت صنعتی بودن ده تا پانزده سال آینده تبدیل به قطب گردشگری در استان مازندران شود.
چرا حوزه های نظارتی کم بود؟
حوزه های نظارتی از دیگر موضوعات مطرح شده است که با تمام احترامی که برای اعضای شورا قائل هستم مخصوصا در نیم سال دوم فعالیت مان نتوانستند آنطور که باید و شاید ورود پیدا کنند و حوزه نظارتی کم بود ولی خدا را شکر در راسش شهردار عزیز و مجموعه مدیران و تمام 1400 پرسنل صادقانه دارند کار می کنند و اگر سهوا اتقاقی بیفتد مجموعه هستند که می توانند تاثیرگذار باشند. پس به اعتقاد بنده می تواند نظارت بهتر باشد و همدلی و وحدت سازمانها بر شهرداری و ادارات آن تاثیرگذار تر و کارآمدتر باشد.
پروژه های نیمه کاره
از سال 92 حوزه های کاری خودمان را هدفمند کردیم به این صورت که پروژه نیمه کاره ولایت را که از زمان آقای علیزاده شهردار وقت استارت خورد و از عمرش هم گذشته بود ما امدیم بالای 85% اعتبارات عمرانی را طی دو سال و نیم برای بلوار ولایت بردیم و خدا را شکر سال 94 با سفر جناب دکتر روحانی پروژه افتتاح و بلوار ولایت جنوبی هم نزدیک به 47 درصد از آن تا پایان سال 95 تملک شد و حداکثر تا دو سال آینده انشاءا… این پروژه هم افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
اولویت های عمرانی مد نظر شما کدامند؟
کار بزرگی که کردیم پروژه های غیر ضروری کاملا حذف شد و دو اولویت در حوزه های عمرانی داریم و آن هم بلوار ولایت جنوبی و خیابان امام رضا(ع) است که با برنامه ریزی و همت همه بزرگان می توانیم قدم های خوبی را برداریم.
چرا خیابان امام رضا هنوز تعریض نشده؟
یکصدو 93 مغازه برای تملک مانده است که از این تعداد اگر برنامه داشته باشیم می توانیم برنامه ای بهتری داشته باشیم و حداکثر در یک پروژه پنج ساله اگر سالی 40 مغازه را هم تخریب کنیم می توانیم به قولمان عمل نماییم. پیش بینی ام این است سال 96 اگر شرایط مالی اجازه دهد بتوانیم تملک امام رضا و بلوار ولایت را داشته باشیم که بنا به دلایلی خیلی از دوستان موافقت نکردند یا اینکه اعتقادی به این مسائل نداشتند که این می طلبد نگاه ویژه ای باشد.
اقدامات انجام شده در حوزه زیباسازی به چه صورت است؟
در حوزه زیباسازی به زعم بنده شهر و شهروندان خودشان دارند این تغییر را در این دوره چهار ساله می بینند و ضلع غربی و شرقی شهرداری، مخابرات و ترمیم سقف های بازار که شاید نواقصی هم باشد ولی به هر حال این اتفاق مهم در شهر ما افتاد و شاید این رویکرد در کنار فعالیت ها عمرانی این هم ادامه دار است و امیدواریم انشاءا… این مسیر خدمتی چه با ما و چه بدون ما ادامه داشته باشد.
نگاهتان به محلات چگونه است؟
یکی از نگاه های ویژه توسعه فضای سبز بوده که امروزه زندگی شهرنشینی عارضه ای است که خیلی از شهروندان را از این فضا دور کند. اگر ما برگردیم به دوران کودکی خودمان می بینیم که بعد مدرسه استراحتی می کردیم یا در فضای بازی در محله به راحتی انرژی مان را تخلیه می کردیم ولی امروز در زندگی شهرنشینی با توجه به افزایش جمعیت و تجمیع آپارتمان نشینی اینچنین نیست و وظیفه ما این است که بتوانیم در اکثر محلات ساز و کاری برای توسعه فضای سبز احداث و در این بین نگاهی ویژه به اکثر مناطق و توسعه بخشی از فضای سبز داشته باشیم که به واقع این مهم رها شده. چون اعنقاد داریم که سرمایه باید نگهداری شود نه اینکه هرز برود.
رسالت سازمان فرهنگی ورزشی در چیست؟
بیشترین دغدغه بنده بحث سازمان فرهنگی ورزشی بود که در این خصوص مکاتبات زیادی داشتیم و اوایل مشکل جمعیتی مطرح بود که با پیگیری های فراوان توانستیم مجوز سازمان فرهنگی ورزشی را بگیریم و برای تایید نهایی به وزارت کشور رفته و موکول شد به بعد از انتخابات که امیوارم در این فضا بتوانیم مدیرانی را وارد مجموعه و در این حوضه به کار بگیریم و مدیریت جامع و کامل را داشته باشیم تا این سازمان پویا شود.
امیدوارم براساس رسالتی که بر دوش شهرداری هاست بتوانیم در حوزه های مختلف شهری به صورت رهنمایی ورود پیدا کنیم و نشاط و شادابی را برای شهروندان مان به ارمغان بیاوریم چون جامعه سالم قطعا طراوت و شادابی برای خودش خواهد داشت و شهروند سالم من نشان می دهد که شهر من زنده است.
ایجاد سازمان سرمایه گذاری در چه راستایی است؟
کاری که در این دوره انجام دادیم بحث ایجاد سازمان سرمایه گذاریست سازمان سرمایه گذاری سازمان میادین و میوه و تره بار، فرهنگی و ورزشی که سازمان جدیدی است، تاسیس می شود.
چه سازمانهایی در هم تجمیع می شوند؟
تجمیع سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در سازمانی به نام حمل و نقل و ترافیک در آینده، تجمیع سازمان بهسازی و نوسازی و سازمان عمران را داریم که می تواند این مسیر در هر حال و قطعا در روزها، ماه ها و سالهای آینده در مسیر خدمتی، خبرهای خوشی به شهروندان بدهیم و این اتفاق مهم بیفتد.
چرا بیشتر خیابانها و کوچه پس کوچه ها هنوز آسفالت نشده؟
آسفالت یکی از خواسته های به حق اکثر شهروندان است و وظیفه ماست که  این تعهد را انجام بدهیم و در اینجا لازم است از همشهریانم عذرخواهی کنم که نتوانستیم در این چهار سال در مناطق شان آن خدمت شایسته را نسبت به آنها نجام دهم چرا که بر اساس اعتباراتی که در بودجه سالانه مان داریم کارها را انجام می دهیم. ما در سال 92 که وارد شورا شدیم اعتبارات برای آسفالت به 7 میلیارد تومان رسیده بود و امروز در پایان سال 95 به بودجه 17 میلیارد تومان رسیدیم و امسال هم یک بودجه افزایشی داریم و می شود گفت شرایط تورمی و بحث قیر که ارکان اصلی تشکیل آسفالت است نسبت به گذشته گران شده که این افزایش قیمت باعث شده قدرت خرید ما پایین تر بیاید و نتوانیم این کار را انجام بدهیم. سال گذشته در محلاتی که ساکنینش عوارض را هم داده بودند آسفالت نکردیم در کنارش بعضی محلات دیگر از جمله خیابان طالقانی که شامل منطقه بربری خیل را که نزدیک 20 سال گذشته آسفالت نشده بود کار انجام شد. همچنین در بخش اعظمی از خیابان نور این کار را به پایان رساندیم. در حال حاضر هم منتظریم تا در چند روز آینده مناقصه دوم برگزار شود و آسفالت خیابان امام رضا از مسجد هفتاد و دو تن مثل کوچه های هادیزاده، عظیمی، ملت آباد، سیکاپل، برزگر و کوچه لطفی در دستور کار ما هست که انشاءا… این هدیه را به شهروندان بدهیم.
ایا رسم امانت را خوب به جای آوردید؟
اگر کوتاهی و ضعفی در مسیر خدمت داشتیم به بزرگواری خودشان ببخشند و بنده هم به عنوان یک عضو کوچک و خادم این عزیزان در پارلمان شهری سعی کردم(اسناد و مدارک هست و حضور خبرنگاران) حضور پر رنگ داشته باشم چه در جایگاهی که زمانی یک عضو عادی بودم و هم زمانی که به عنوان ریاست شورا بودم و امروز هم نایب رییس سعی کردم خدمت صادقانه داشته باشم و از افتخاراتم است که با مردم بودیم و از آنها جدا نشدیم و در همه حال به درد و دل مردم گوش دادیم و تا آنجا که از دست مان بر آمد کار انجام دادیم و اگر کوتاهی بود از یکایک شهروندان عذرخواهی می کنم و فکر می کنم رسم امانت را به جا آوردم و بنده سعی کردم با خدمت صادقانه خودم نقشی برای آبادانی شهر داشته باشم.
چه پیشنهادی برای مردم جهت حضور در ماراتن انتخابات دارید؟
می شود گفت این آزمون هست و شهروندان با انتخاب درستی که می کنند به همه کاندیداها خصوصا اعضای فعلی نمره بدهند تا مشخص شود ناکارآمدی و رضایتمندی از اعضا به چه صورت است و نهایتا عدم حضور یا حضور اعضا را می تواند رقم بزند و فارغ از هر نتیجه ای که در پایان این ماراتون انتخابات به دست می آید مردم عزیز ما خارج از هر گونه تعصبات قومی قبیله ای با یک انسجام بهترین ها را انتخاب کنند حق شهرمان آمل قطعا بیشتر از اینهاست که مدیران خوبی را داشته باشند. امروز خیلی ها می گویند تخصص و تعهد که این دو گزینه قطعا در همه عزیزان هست امروز شورای ما نیاز به افرادی دارد که دارای مدیریت کلان و ثبات مدیریتی باشند و فردی که دارای مدیریت بالایی باشد می تواند همان شعار سال 92 که امسال هم اعتقاد دارم همان شعار هست با حضور بهترینها در کارگروه های مختلفی که در مرکز مطالعات شهری انجام می شود در کمیسیونها و کارگروه های مختلف( کمیسیون فرهنگی، ورزشی،عمرانی، ترافیک، زیباسازی) و چیزی که نیاز شهر است نظرسنجی و بر اساس آن کارها انجام شود.
پارک معلولان در آمل
معلولان سهم به سزایی در این شهر دارند که ما به این خانواده ها قول دادیم در بودجه سال 96 انشاءا… یک پارک معلولین با تمام تجهیزات مناسب حال شان احداث کنیم
جای تاسف که آمل در عرصه و عیان رتبه 18 را در مازندران دارد
جای بسی تاسف که کتابخانه مرکزی آمل نزدیک به 20 هزار عضو دارد در حوزه مطالعه رتبه اول استان را دارد. در حوزه نیروی انسانی رتبه اول ولی در حوزه فضای فیزیکی و اعیان و عرصه از بین 20 شهرستان مازندران رتبه 18 را دارد و این برای ما که دایه دار فرهنگ و هنر و شهری کهن هستیم افسوس دارد. ارزویم این است که انشاءا… این وفاق و همدلی ایجاد شود و با تعاملاتی که با مسئولان کتابخانه شهرستان و استان هست بتوانیم این هدیه را به مردم خوب مان بدهیم.
شورا حامی خوب برای سیاست های کلان
مسیر خدمتی هر روز ادامه دارد چه با شورا و چه بدون شورا شهرداری و سازمان ها خودشان دارند این مسیر خدمتی را طی می کنند و شورا می تواند یک حامی خوب ، برنامه محور و پیگیر کننده برای کارها و سیاست های کلان باشد.
در چه کمیسیون هایی شرکت داشتید؟
سال اول در کمیسیون بهداشت بودم. سال دوم در کمیسیون فرهنگی ورزشی حضور داشتم و در کمیسیون بهداشت هم که اولین جلسه شورای اسلامی در سال 92 بلافاصله پس از انتخابات هیئت رئیسه که با کمیسیون بهداشت شروع شد و آن هم در خصوص زباله نشست هایی را داشتیم و در حوزه شهری با روسای اداره بهداشت و مسئولینی که کارگروه های مختلف داشتند و می توانستند در بحث کشتارگاه ها و خیلی از موارد صنوفی که در حوزه سلامت بودند ما می توانستیم قدم بر داریم کارهایی انجام شد.
شرمنده قهرمانان هستیم
شرمنده قهرمانان شهرمان هستیم که در دو سال اول با مصوبه خود شورا از آنها تجلیل کردیم ولی دو سال پایانی این اتفاق نیفتاد و مخالفت هایی را در شورا داشتیم و یکی از خاطرات تلخم در شورای چهارم این بود که در استقبال این عزیزان قول داده بودیم ولی متاسفانه هدیه شان را به آنها ندادیم و باید گفت قهرمانان نیاز به هدیه ما ندارند بلکه می خواهند که کنارشان باشیم و از آنها دعوت کنیم و احترام بگذاریم ولی امیدوارم با تاسیس سازمان فرهنگی ورزشی و سیاستگذاری در سازمان حق بچه های نخبه علمی و بچه هایی که در کنکور مقام می آورند را ادا کنیم.
چقدر برای مردم حق نظارت قائلید؟
صد درصد. جزو معدود اعضایی بودم که ملاقات عمومی نداشتم و هر روز شنبه تا چهارشنبه که در شورا حضور داشتم هر شهروندی که می آمد با افتخارر جواب می دادم و به هر حال گره ای از مشکلات شهروندان باز می کردم و خودمان را از مردم جدا نمی دانستم و باید پاسخگوی آنها در هر شرایطی بودم.
سو تیتر:  من با رسانه و مردم زنده هستم و این حق حداقلی هر شهروند است که در جلسات رسمی شورا شرکت کند. چون ما منتخب مردم هستیم و اگر با آنها فاصله بگیریم و در حوزه پاسخگویی نباشیم حتما خودشان ما را کنار می گذارند و اگر کسی که مردم او را کنار بگذارند قطعا خودش هم کنار گذاشته می شود.
حرف آخر
از خبرنگاران به عنوان یار چهاردهم شورا تشکر می کنم که با توجه به سختی های زیادی که داشتیم همیشه و در همه حال کنار ما بودند و از مردم عزیز عذرخواهی می کنم که هر چه در توان داشتیم انجام دادیم اگر نتوانستیم کاری انجام دهیم دال بر عدم مدیریت ما نگذارند قطعا بیشتر از این از دست ما بر نیامد و از همه مردم حلالیت می طلبم اگر نتوانستم امانت دار خوبی باشم چون عهد بسته بودم در سال 92 که برای شهرم صادقانه قدم بردارم و در این مسیر تمام تلاشم را کردم حق مردم شهرم بیشتر از اینهاست.خواهشی دارم که اخلاق در شورا رعایت شود نه اینکه برای ورود به شورا یا بخاطر کسب یک جایگاه اخلاق را از بین ببریم و همه کاری را که از دست مان بر می آید برای رسیدن به این جایگاه انجام بدهیم. ارزوی من این است روزی شهر من امل نگین شهرهای مازندران شود.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود