رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل:آماده‌سازی مکان‌های پرتردد در آمل برای تبلیغات انتخابات


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل گفت: این سازمان حدود ۳۰ مکان مناسب در مناطق پر رفت‌وآمد شهر آمل را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته است.
حسن مهدوی‌فر، با تاکید بر اینکه از نامزدها و مسؤولان ستادهای انتخاباتی تقاضا داریم در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند، اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی فقط در مکان‌های مشخص‌شده مجاز است و کاندیداها و ستادهای انتخاباتی باید از نصب تبلیغات در فضاهای غیرمجاز خودداری کنند.
وی بیان کرد: طبق ماده ۷۶ دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آیین‌نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری، الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان‌ها، تابلوی مدارس، موسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل با تاکید بر لزوم رعایت قوانین انتخابات و استفاده نکردن از تبلیغات غیرمجاز از سوی کاندیداهای انتخاباتی، گفت: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود، از کاندیداها و هواداران تقاضا داریم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر در معابر اصلی شهر خودداری کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، مهدوی‌فر یادآوری کرد: مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی سوم اسفند شروع می‌شود و دهم اسفند خاتمه می‌یابد.

1402/12/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود