اعضای شورای روابط عمومی دستگاه های آمل مشخص شدند

احمد منفرد در اولین همایش روابط عمومی شهرستان آمل که به همت روابط عمومی فرمانداری شهرستان آمل در سالن اجتماعات دانشگاه شمال برگزار شد، گفت: تعامل ‌مابین روابط عمومی ها موجب همبستگی بیشتر آنها خواهد شد که در این راستا باید گام های موثری برداشت.
به گزارش  صبح آمل ، وی با اشاره‌ به تفاوت های روابط عمومی و ‌تبلیغات گفت: تبلیغات فرایندی یک سویه می باشد اما اهداف در روابط عمومی متفاوت است.
معاون استاندار ادامه داد: با روی کار آمدن روابط عمومی خلا موجود در تبلیغ برطرف شد و ارتباط دوسویه ای مابین مخاطب و مسئولین صورت گرفت.
منفرد افزود: روابط عمومی دانشی است که سازمان ها می کوشند به مسؤلیت اجتماعی خود عمل‌کنند و تلاشی برای تفاهم و شناخت متقابل با عموم است.
این مسول با اشاره به اینکه روابط عمومی تبلیغ سازمان نیست، گفت: روابط عمومی اینه تمام نمای یک سازمان است و جایگاه ویژه ای دارد
منفرد با اشاره به اهداف یکسان اصحاب رسانه و روابط عمومی گفت: دوام و قوام روابط عمومی به خود سازمان و عملکرد انها بستگی دارد که باید با یک برنامه ریزی دقیق به دنبال فعالیت های موثر در آینده باشیم.
فرماندار ویژه شهرستان آمل خاطرنشان کرد: در گذشته روباط عمومی تنها وجود داشت اما فعالیت قابل دفاعی نداشت و باید برای رفع کاستی ها گام های موثری برداشت.
دکترحميد صبري توجه به توانمندي سازي مديران روابط عمومي در همه علوم لزوم و پايه و اساس توانايي در دانايي است، اظهارداشت: تحقق روابط عمومي سرآمد نيازمند توانمندسازي است که بايد آموزش را تقويت کنيم.
مولف دايره المعارف روابط عمومي ايران با بيان اينکه بايد بتوانيم در توانمندسازي قابليت افراد را بالا ببريم و ارزش ها را شناخته و سهم هر ارزش را در آن مقوله شناسايي کنيم، تصريح کرد: طراحي استاندارد حرفه اي بايد در روابط عمومي ها صورت گيرد و آينده براي روابط عمومي هاست که بدون حضور اين واحد امکان پيشرفت وجود ندارد.
صبري  با اشاره به اينکه روابط عمومي کاري انساني است که بايد بررسي کنيم تا بتوانيم به اهداف از پيش تعيين شده خود برسيم که بايد از داشته هاي افراد پيشکسوت استفاده هاي شايسته اي داشته باشيم، اذعان داشت: فعاليت روابط عمومي با انسان است که هر ميزان فعاليت روابط عمومي ها علمي تر شود تاثير گذاري بسياري دارد.
عضو انجمن روابط عمومي هاي جهان اسلام با بيان اينکه حرفه اي گرايي در گرو بصيرت حرفه اي است، خاطرنشان کرد: بايد در همه عرصه ها بصيرت خود را تقويت کنيم چرا که خودسازي، تهذيب و اصلاح نفس زمينه سعادت انسان را فراهم مي کند.
صبري با بيان اينکه در نظام مهندسي روابط عمومي ايجاد شود، گفت: در حوزه روابط عمومي نيازمند مهندسي هستيم که بايد در اين عرصه اقدامات خوبي صورت گيرد.
عضو انجمن روابط عمومي هاي جهان اسلام افزود: بومي سازي در روابط عمومي به مفهوم تطبيق با فرهنگ و تثبيت و نهادينه کردن آن است و ضرورت دارد علم روابط عمومي را در کشور بومي سازي کنيم.
در انتها بر اساس انتخابات مهدی غلامی  ،موسی حسن زاده  ،روزبه نصیری ،حسین ریحانی ،عباس اقوامی ، اسماعیل قصابی ، حسن اسماعیلی  نفرات اول تا هفتم و به عنوان اعضای شورای روابط عمومی انتخاب شدند

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود