وجود ۲۱۰ پل غیراستاندارد بر روی رودخانه‌های مازندران

سرپرست مدیربت بحران مازندران:
وجود ۲۱۰ پل غیراستاندارد بر روی رودخانه‌های مازندران/ دستگاه‌ها نسبت به بحث ایمنی اهتمام کنند
سرپرست مدیربت بحران مازندران با بیان اینکه در استان مازندران ۲۱۰ پل غیراستاندارد بر روی رودخانه‌ها داریم، گفت: استانداردسازی پل‌های غیراستاندارد ضروری است.
به گزارش صبح آمل و به نقل از فارس، حسینعلی محمدی با بیان اینکه ساماندهی لایروبی انهار و رودخانه‌های استان همچنان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: کنترل مخاطرات حاصل از بروز سیلاب در حاشیه رودخانه‌های مازندران و همچنین سازه‌های غیراستاندارد بر روی رودخانه‌ها در حال شناسایی است.
سرپرست مدیربت بحران مازندران با بیان اینکه در استان مازندران ۲۱۰ پل غیراستاندارد بر روی رودخانه‌ها داریم، اضافه کرد: استانداردسازی پل‌های غیراستاندارد ضروری است.
محمدی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها نسبت به بحث ایمنی اهتمام کنند، اظهار کرد: پدیده سیلاب با توجه به شیب و مورفولوژی رودخانه‌ها و همچنین گسترش حوزه‌های آبخیز مخاطره اول استان است که با توجه به فصل بارش نیاز است در اولویت قرار گیرد.
وی با اعلام اینکه طرح جامع مدیریت سیلاب در حال تدوین است، یادآور شد: آسیب‌پذیرترین حوزه‌ها رودخانه‌های تالار و تجن و رودخانه‌های شرق است که پدیده سیلابی شدن می‌توان خطرات بیشتری به همراه داشته باشد.
سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: انتظار داریم به توصیه‌ها و وضعیت سیلاب‌های استان اهتمام لازم داشته باشیم تا با کمترین خسارت مواجه شویم و بتوانیم از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود