انسداد راه‌های روستایی آمل و شهرستان نور براثر سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان گفت: محورهای روستایی نمارستاق آمل، محدوده روستای یوش محور بلده پل زنگوله، محدوده روستاهای رزن و کرسی محور دوآب ـ بلده و محور راه روستایی بومک ـ هلوپشته براثر سیلاب مسدود شدند که تا این لحظه تنها محور بلده ـ پل زنگوله بازگشایی شد و بقیه محورها در حال بازگشایی هستند.
حسینعلی محمدی با اشاره به بازدید از مناطق حادثه‌خیز استان اظهار کرد: در راستای پیگیری موضوعات و اولویت‌های اساسی استان در حوزه مدیریت بحران باتوجه به ضرورت شناسایی نقاط حادثه‌خیز متاثر از مخاطرات طبیعی و لایروبی بابلرود امروز بازدیدی با حضور نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نمایندگان مردم شهرستان و مسؤولان استانی و شهرستانی به عمل آمد.
وی افزود: پس از بازدید جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری بابل برگزار شد و تصمیمات لازم برای برون رفت از این شرایط اتخاذ شد.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به مازندران شرکت در دومین جشنواره ملی، فرهنگی، ترویجی بیمه کشاورزی بوده که در راستای ارتقای فرهنگ بیمه و افزایش ضریب بیمه محصولات کشاورزی در بابلسر بوده است.
محمدی ادامه داد: بازدید از نقاط حادثه‌دیده شهرستان و شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با محوریت تنش آبی برنامه پایانی حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در مازندران است.
وی در ادامه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، تصریح کرد: با توجه به تشدید ناپایداری محلی، شاهد بارش‌های نقطه‌ای و رگباری به‌ویژه ارتفاعات مرکزی و شرقی هستیم که احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلاب محلی، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین بروز صاعقه خواهیم بود.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ای استان ممنوع است، خاطرنشان کرد: در محور گدوک سوادکوه و کیاسر شاهد مه‌گرفتگی هستند که به تمام اکیپ‌های امدادی و خدماتی اماده‌باش اعلام کردیم.
محمدی یادآور شد: بیشترین احتمال وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات مرکزی و شرقی استان مازندران پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی تصریح کرد: محورهای حادثه‌دیده از سیل امروز محور روستایی نمارستاق آمل، محدوده روستای یوش محور بلده پل زنگوله، محدوده روستاهای رزن و کرسی محور دوآب ـ بلده و محور راه روستایی بومک ـ هلوپشته بوده است که تا این لحظه تنها محور بلده – پل زنگوله بازگشایی شد و بقیه محورها در حال بازگشایی هستند.

1402/3/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود