رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری:اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب در آمل


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از تشدید اقدامات حفاظتی در شهرستان آمل خبر داد و گفت: طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب توسط یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران – ساری و شهرستان آمل با مشارکت پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد.
علی‌اصغر اسماعیل‌زاده افزود: باتوجه به اهمیت اقتصادی، اجتماعی و اکولوژیکی جنگل‌های هیرکانی و به جهت جلوگیری از قطع و تبدیل درختان ارزشمند، این طرح اجرا شد.
وی با اشاره به اقدامات حفاظتی و شناسایی مخفیگاه متخلفین افزود: در جریان تحقیقات و رصدهای حفاظتی طی چند شبانه‌روز، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی، مخفیگاه و محل دپو چوب‌آلات جنگلی قاچاق را در منطقه امام‌زاده عبداله شناسایی کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایمنا، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل ادامه داد: در این مرحله از طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب که بامداد امروز اجرا شد، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی و آگاهی و یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان و سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله و شرکت مجری طرح حفاظت چوب و کاغذ، بالغ بر ۱۰ مترمکعب چوب صنعتی قاچاق و ۱۰ تن هیزم قاچاق کشف و توقیف کردند.
اسماعیل‌زاده تصریح کرد: علاوه بر کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپوی چوب، بخشی از چوب قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی کشف شد.
اسماعیل‌زاده با تقدیر از پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران و پلیس آگاهی شهرستان آمل گفت: اجرای این طرح ضربتی در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و برای متخلفین پرونده تخلف تنظیم و به مرجع قضائی ارسال خواهد شد.

1402/10/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود