جلوگیری از تخریب عرصه مرتعی ملی در پلور

مأمورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از تخریب عرصه ملی و حفر غیرقانونی لوله در مرتع گل زرد پلور جلوگیری کردند.
روابط‌ عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه ساری اعلام کرد: در پی گزارش واصله درخصوص حفر غیرقانونی لوله در مرتع و تخریب عرصه ملی، مأموران این اداره با حضور در مرتع گل زرد پلور، از ادامه تخریب عرصه مرتعی جلوگیری و فعالیت را متوقف نمودند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به اینکه عملیات حفر لوله بدون مجوز قانونی در حال اجرا بود، صورتجلسه توقف عملیات جهت تشکیل پرونده و ارسال به دستگاه قضایی تنظیم شد.
پیش از این نیز مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل در دو مرحله مانع از تخریب این عرصه ملی شده بودند.
براساس این گزارش؛ مرتع گل زرد دارای طرح مرتعداری مصوب بوده که هرگونه فعل و انفعالی در آن مستلزم سیر مراحل قانونی و اخذ مجوز می‌باشد.
همیاران طبیعت و شهروندان فهیم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، از طریق شماره ۱۵۰۴ مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع نمایند.

1402/8/2

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود