مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران:شهرستان آمل در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به اینکه شهرستان آمل در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده است؛ تاکید کرد: باید در حفظ و ترویج این ارزش‌ها نیز پیشتاز باشند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی در نشست عملکرد و فعالیت‌های شهرستان آمل در حوزه دفاع مقدس و مقاومت و حماسه ششم بهمن آمل بر استفاده از ظرفیت خیّرین، اعتبارات دولتی، مردمی، وقف و نذر برای دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن آمل را باید با جدیت و قوت دنبال کنید.
امانی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان آمل نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر، نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس، جهاد و مقاومت را از اولویتها دانست و اذعان داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن برجسته‌ترین حضور مردم این شهرستان را در انقلاب به نمایش گذاشت و به این مناسبت برنامه‌هایی در دست اقدام است.

1402/8/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود